ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ SE
تکنولوژی

اپل احتمالا چهارشنبه از اپل واچ SE جدید پرده برمی‌دارد

بلومبرگ در گزارش جدیدی می‌گوید کوپرتینویی‌ها احتمالا در مراسم 16 شهریور از نسل جدید اپل واچ SE رونمایی خواهند کرد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵

اپل چهارشنبه شب مراسمی برگزار خواهد کرد تا احتمالا از محصولات متنوعی پرده بردارد. در کنار سری آیفون 14 که ستاره اصلی این مراسم خواهد بود، انتظار داریم که نسل جدید ساعت‌های هوشمند این شرکت را ببینیم و حالا در گزارشی تازه به رونمایی احتمالی از نسخه جدید اپل واچ SE در کنار اپل واچ پرو و اپل واچ سری 8 اشاره شده است.

به گزارش بلومبرگ، بزرگ‌ترین تغییر برای اپل واچ SE جدید استفاده از پردازنده S8 خواهد بود که پیشرفت بزرگی نسبت به تراشه S5 نسل قبل به حساب می‌آید. فعلا مشخص نیست که حسگر یا قابلیت جدیدی در مقایسه با نسل قبلی به این ساعت هوشمند اضافه می‌شود یا خیر.

به‌علاوه، نمی‌دانیم که قیمت این دستگاه چقدر خواهد بود. کوپرتینویی‌ها در حال حاضر اپل واچ SE را با قیمت 279 دلار برای مدل 40 میلی‌متری و 309 دلار برای مدل 44 میلی‌متری می‌فروشند. البته قیمت مدل 40 میلی‌متری در برخی فروشگاه‌ها تا 209 دلار هم پایین آمده است.

اپل واچ SE

اپل همچنین از اپل واچ سری 8 و احتمالا اپل واچ پرو رونمایی خواهد کرد. این دو مدل برای اولین بار قرار است از حسگر اندازه‌گیری دمای بدن استفاده کنند. در خصوص تراشه S8، هرچند گفته می‌شود که به‌روزرسانی‌هایی روی آن صورت خواهد گرفت، اما انتظار نمی‌رود که این تراشه به شکل قابل توجهی نسبت به تراشه S7 سریع‌تر باشد.

مدل پرو هم که احتمالا جان سخت‌تر از مدل استاندارد خواهد بود، بیشتر به درد ورزشکاران می‌خورد و می‌تواند با بدنه مقاوم خود که احتمالا از تیتانیوم ساخته می‌شود، دوام بیشتری داشته باشد. همین تغییرات ممکن است قیمت این دستگاه را به شکل چشمگیری افزایش دهد. برخی شایعات از قیمت پایه 900 دلاری برای این ساعت هوشمند خبر داده‌اند.

بلومبرگ همچنین پیش‌بینی کرده که اپل در مراسم پیش رو از ایرپاد پرو جدید پرده بردارد. این مراسم چهارشنبه شب برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی