ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پوکو M5s
تکنولوژی

پوکو M5s با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی رونمایی شد

پوکو امروز از تلفن هوشمند جدیدی به نام پوکو M5s رونمایی کرده که سبک‌ترین موبایل تاریخ این برند محسوب می‌شود.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۵

امروز افزون بر معرفی پوکو M5 شاهد معرفی محصولی به نام پوکو M5s بودیم که دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی دارد و تمرکز خود را روی تماشای محتوا و عکاسی گذاشته است.

مهم‌ترین ویژگی پوکو M5s دوربین آن است که چهار لنز دارد. لنز اصلی 64 مگاپیکسلی است و می‌تواند عکاسی Ultra HD داشته باشد. لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی هم با میدان دید 118 درجه‌ای محتواهای زیادی را در خود جا می‌دهد.

دوربین این گوشی همچنین با دو لنز 2 مگاپیکسلی قادر به عکاسی ماکرو و تشخیص عمق است. پوکو می‌گوید توانایی‌های این گوشی در عکاسی در محیط‌های تاریک هم بسیار بالاست. به‌علاوه، M5s از عکاسی پرتره با بوکه طبیعی و فیلمبرداری 4K پشتیبانی می‌کند.

مشخصات فنی پوکو M5s

پوکو M5s

پوکو M5s با وزن 178.8 گرم سبک‌ترین موبایل تاریخ این برند است که در رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی عرضه می‌شود. این محصول نمایشگر 6.43 اینچی از نوع امولد دارد که روشنایی آن به 1100 نیت می‌رسد. M5s همچنین دارای بلندگوی دوگانه است.

پوکو می‌گوید قلب تپنده گوشی آن‌ها چیپست مدیاتک هلیو G95 است که در بنچمارک آنتوتو امتیاز 356,265 را دریافت کرده است. همراه این تراشه حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 عرضه می‌شود. البته قابلیت رم پویا اجازه می‌دهد تا ظرفیت حافظه تصادفی دستگاه را تا 8 گیگابایت ارتقا دهید.

مشخصات پوکو M5s
Poco M5s
نمایشگر6.43 اینچ
پردازندهمدیاتک هلیو G95
دوربین عقب64 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسلی
دوربین جلو13 مگاپیکسلی
باتری5000 میلی‌آمپرساعتی
سیستم عاملاندروید 12 و MIUI 13
قیمت209 دلار

این گوشی انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که می‌تواند تا دو روز پاسخگوی نیازهای عادی کاربر باشد. این باتری از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. M5s همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون دارد و از NFC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه برای مقاومت در برابر آب از استاندارد IP53 بهره می‌برد.

پوکو M5s
پوکو M5s
پوکو M5s

پوکو می‌گوید این گوشی برای مدل پایه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 209 یورو، برای مدل 4 + 128 گیگی با قیمت 229 یورو و برای مدل 6 + 128 گیگی با قیمت 249 یورو به بازار می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Aloone
    Amir_Aloone | ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

    همه گوشی های میان رده از دو دوربین نهایت ۳ استفاده میکنن بقیه دوربینا فیکه . من برا خانومم یه Poco m5 خریدم
    یه دوربین و دست گرفتم جلوش تو هر حالت عکس و فیلم میبینیم اون اصلا تاثیری نداره . بعد تو تست بعدی اومدم عکس با دوربین و بدون دوربین گرفتم میبینم از لحاظ حجم و کیفیت هم یکین

مطالب پیشنهادی