ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

پایداری شبکه ایرانسل در «فین» با وجود وقوع زلزله

در پی وقوع زلزلۀ ۵.۴ ریشتری حوالی «فین» در استان‌‌ هرمزگان، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۳

ایرانسل با اعلام اینکه در پی وقوع زلزلۀ ۵.۴ ریشتری حوالی «فین» در استان‌‌ هرمزگان، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمت‌رسانی به مشترکان است، از امکان همکاری با اپراتورهای دیگر در صورت نیاز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از وقوع زمین‌لرزه در حوالی فین در استان هرمزگان، شبکه ایرانسل در شرایط پایدار به سر می‌برد و با وجود افزایش ترافیک تماس، پیامک و دیتا، ناشی از نگرانی‌های طبیعی ایجاد شده پس از وقوع زلزله، در حال ادامه خدمت‌رسانی به مشترکان است.

ایرانسل اعلام کرده با توجه به رعایت اصول ایمنی و بالاترین استانداردهای بین‌المللی در طراحی و ساخت سایت‌های ارتباطی ایرانسل، با وجود وقوع چند زلزله شدید، هیچ یک از سایت‌های ایرانسل در منطقۀ زلزله‌زده دچار مشکلاتی نظیر سقوط، تخریب و آسیب فیزیکی نشده‌اند.

بر اساس این توضیحات، اتصال سایت‌های ارتباطی ایرانسل به شبکه و خدمت‌رسانی به مشترکان منطقه فین، بدون مشکل در جریان است. همچنین کارشناسان ایرانسل به صورت ۲۴ ساعته، همواره در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت بروز و مشاهده کوچک‌ترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهند.

ایرانسل در بخش دیگری از توضیحات خود با اشاره به آمادگی این اپراتور به منظور همکاری خود با اپراتورهای دیگر، اعلام کرد: «ایرانسل آمادگی دارد تا درصورت درخواست اپراتورهای دیگر، از طریق رومینگ ملی، میزبان مشترکان آن‌ها نیز باشد.»

ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.

ایرانسل، از ابتدای راه‌اندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.

امروز دوشنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۱، در ساعت‌ ۱۳:۴۴، زمین‌لرزه‌‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر در عمق‌ ۱۴ کیلومتری زمین، در حوالی «فین» در استان‌‌ هرمزگان، به وقوع پیوست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی