ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ پرو احتمالا چندین بند و واچ‌فیس‌ اختصاصی خواهد داشت

گفته شده اپل واچ پرو علاوه بر طراحی و ویژگی‌های متفاوت، برای دوام بیشتر از جنس تیتانیوم ساخته شده است.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

اپل فردا با برگزاری رویداد «Far Out»، از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی می‌کند که طبق شایعات، یکی از آن‌ها اپل واچ پرو خواهد بود. حالا «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ مدعی شده که این محصول از بندها و واچ‌فیس‌های اختصاصی بهره می‌برد.

گورمن در توییت جدید خود عنوان کرده مجموعه بندهای اپل واچ پرو تنوع گسترده‌ای دارند و از تم ورزش‌های پرمخاطره‌ برخوردارند. به عبارت دیگر کاربرانی که قصد خرید این مدل را دارند به طیف جدیدی از بند‌های انحصاری و مختص نسخه پرو دسترسی خواهند داشت.

البته هنوز مشخص نیست که بندهای مذکور چه شکل و ظاهری دارند اما اپل ممکن است همان رویکردی را پیش ببرد که همین حالا نیز در همکاری با نایکی مورد استفاده قرار داده است.

اطلاعات تازه تایید نشده از اپل واچ پرو

علاوه بر این موارد، به گفته گورمن، اپل برای این نسخه چند واچ‌فیس انحصاری هم طراحی کرده که می‌توانند اطلاعات بیشتری را به کاربر نمایش دهند. اگر این مورد صحت داشته باشد این نخستین باری خواهد بود که اپل برای یکی از نسخه‌های ساعت‌های هوشمندش فیس اختصاصی طراحی می‌کند.

رندر غیر رسمی اپل واچ پرو

در سوی دیگر اخیرا یک رندر اتوکد منتشر شده که می‌توان آن را طراحی بالقوه اپل واچ پرو تلقی کرد. مدل موجود در این رندر برخلاف مدل‌های کنونی اپل واچ دارای ابعاد بزرگ‌تر 46 میلی‌متری با نمایشگر مسطح را نشان می‌دهد که کناره‌های آن نیز فاقد خطوط منحنی است.

با این حال بدنه این مدل برخلاف شایعات پیشین حالتی مسطح نخواهد داشت، هر چند در ادامه این رندر یک کلید سوم و جدید هم به چشم می‌خورد.

اطلاعات تازه تایید نشده از اپل واچ پرو

با استناد به گفته گورمن، این کلید جدید قابل‌ برنامه‌ریزی است، در نتیجه کاربر می‌تواند در موارد مختلف و دلخواهی از آن استفاده کند که مواردی مثل باز کردن یک اپلیکیشن خاص، آغاز برنامه ورزشی یا هر عمل دیگر مرتبط به اپ‌ها را شامل می‌شود.

همچنین مورد Digital Crown یا کلید چرخان کناری به نمایش درآمده در این رندر نیز تا حدی با آنچه که در مدل‌های فعلی دیده می‌شود، تفاوت دارد. با این حال هنوز مشخص نیست آیا تغییرات نرم‌افزاری جدیدی هم با این تغییر اعمال شده یا خیر.


این محتوا با حمایت اینترنت نامحدود زی‌تل تولید شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی