ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کلیدی سری شیائومی 12T پیش از معرفی رسمی

یکی از منابع آگاه بازار برخی مشخصات احتمالی از جمله ظرفیت ذخیره سازی و ترکیب رنگ شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو را منتشر کرد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، یکی از منابع آگاه بازار برخی مشخصات احتمالی از جمله فضای داخلی و ترکیب رنگ شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو را به اشتراک گذاشته است.  

شیائومی ظاهرا قصد دارد تا دهه اول مهرماه (اواخر ماه سپتامبر) از پرچمداران جدید خود یعنی شیائومی 12T و 12T پرو رونمایی کند. اما تاکنون اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه‌های جدید منتشر نکرده و حالا یکی از منابع آگاه بازار اطلاعاتی در مورد ظرفیت ذخیره‌سازی دستگاه‌های مذکور در کنار ترکیب رنگ احتمالی آنها منتشر کرده است.

مشخصات احتمالی سری شیائومی 12T

همان طور که گفته شد، انتظار می‌رود سری شیائومی 12T در ماه سپتامبر (تا دهه اول مهر ماه) معرفی شوند. در گزارش منتشر شده از سوی منبع آگاه بازار به نام PriceBaba، به این نکته اشاره شده که شیائومی 12T در دو نسخه یکی با رم 8 گیگابایتی و ظرفیت ذخیره‌سازی 128 گیگابایت و دیگری با رم 8 گیگابایتی و ظرفیت ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی است که احتمالا شیائومی 12T پرو در دو پیکربندی 8+256  گیگابایتی و 12+256 گیگابایتی عرضه خواهند شد.

همچنین این منبع آگاه می‌گوید سری شیائومی 12T احتمالا در ترکیب رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی روشن در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

پیشتر نیز در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که شیائومی 12T پرو احتمالا از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی HP1 سامسونگ در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره خواهد برد. از سوی دیگر شیائومی 12T احتمالا با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد هر دو گوشی هوشمند از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهند برد. با این حال ممکن است مدل پرو از شارژ سریع 120 واتی و مدل پایه از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند.

از سوی دیگر احتمالا شیائومی 12T پرو از جدیدترین چیپ کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و شیائومی 12T از دیمنسیتی 8100 اولترا بهره خواهند برد. گفته می‌شود هر دو گوشی با نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با وضوح 1220 در 2712 پیکسل و نرخ بروزرسانی 120 هرتز از راه می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی