ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سایجیک
خودرو

قابلیتی تازه برای مسیریاب رانندگی؛ تشخیص رانندگان خلافکار در معابر ورود ممنوع!

این شرکت موفق به توسعه روشی شده است که به رانندگان هشدار می‌دهد شخص دیگری در حال رانندگی در مسیر مخالف است.

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

سایجیک یک متخصص مسیریابی است که نرم‌افزار آن برای تمام افرادی که به دنبال یک راه‌حل حرفه‌ای برای جایگزینی امثال گوگل مپس و ویز هستند، مفید است. این شرکت موفق به توسعه روشی شده است که به رانندگان هشدار می‌دهد شخص دیگری در حال رانندگی در مسیر مخالف است. بنابراین نرم‌افزار این شرکت می‌تواند هشداری برای جلوگیری از تصادفات وحشتناک اعلام کند. این نرم‌افزار همچنین در صورتی که شما در مسیر مخالف حرکت کنید به شما هشدار خواهد داد.

اگرچه مسیریابی و نقشه سایجیک به صورت رایگان در دسترس نیست. اما همانند سایر محصولات این شرکت، شامل تمام امکاناتی است که از چنین اپلیکیشنی نیاز دارید، از جمله نقشه‌های آفلاین، راهنمایی پیچ به پیچ، پشتیبانی از هاد و اشتراک‌گذاری مسیر در زمان واقعی.

سایجیک به عنوان پیشگام این بخش خاص از بازار، سرمایه‌گذاری زیادی روی ویژگی‌های جدید می‌کند. به تازگی نرم‌افزار آن با قابلیت جدیدی به‌روزرسانی شده است که همه واقعاً به آن نیاز دارند: اعلام هشدار در زمان تشخیص رانندگانی که در حال حرکت در مسیر مخالف هستند.

متأسفانه، تعداد افرادی که در جاده‌های پرسرعت مانند بزرگراه‌ها در جهت مخالف رانندگی می‌کنند بسیار زیاد شده است. اغلب اوقات، این افراد نرم‌افزار مسیریابی را مقصر اشتباه خود می‌دانند. هر چند که چک کردن علائم جاده‌ای از رانندگی هر راننده عاقلی در جهت مخالف بزرگراه جلوگیری می‌کند.

روش جدید سایجیک

سایجیک موفق به توسعه روشی شده است که به رانندگان هشدار می‌دهد شخص دیگری در حال رانندگی در مسیر مخالف است. بنابراین نرم‌افزار این شرکت می‌تواند هشداری برای جلوگیری از تصادفات وحشتناک اعلام کند. این نرم‌افزار همچنین در صورتی که شما در مسیر مخالف حرکت کنید به شما هشدار خواهد داد.

متأسفانه روش کار آن لزوماً مشکل حرکت در مسیر مخالف را به طور کامل حل نمی‌کند. چون در وهله اول به داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط سایجیک متکی است. این هشدارها تنها در صورتی کار می‌کنند که راننده‌ای که در حال خلاف آمدن باشد هم از نرم‌افزار سایجیک استفاده کند. چون این تنها راهی است که برنامه می‌تواند متوجه شود که کسی در جهت مخالف حرکت می‌کند.

در زمان اعلام هشدار، سایجیک از یک اعلان صوتی و یک اعلان روی گوشی همراه استفاده می‌کند، و سعی می‌کند به هر شکل ممکن راننده را از خطر تصادف آگاه کند.   

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی