ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری پرتابل شیائومی
تکنولوژی

شیائومی از نخستین باتری قابل حمل خود رونمایی کرد

شیائومی با ورود به حوزه باتری‌های قابل حمل در کنار برندهایی مانند انکر قرار می‌گیرد.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

شیائومی از اولین منبع تغذیه خود جهت استفاده در محیط‌های بیرونی با نام MIJIA رونمایی کرد، این باتری 370 دلاری MIJIA Outdoor Power Supply 1000 Pro نام دارد و با قابلیت‌های خود در کنار محصولات مشابهی از برندهای بزرگ این حوزه مانند انکر قرار می‌گیرد.

باتری پرتابل می‌جیا  از ساختار «لیتیوم الکترولیت جامد-مایع ترکیبی» بهره می‌برد و از آزمون‌های فشار هم سربلند بیرون آمده است. همچنین مجموعه باتری داخلی این محصول نیز از استاندارد IP67 برخوردار است و چرخه عمر آن امکان 1000 بار شارژ شدن را فراهم می‌کند.

گقتنی است که این محصول یک باتری ظرفیت بالای 280,000 میلی‌آمپر ساعت 1,022 کیلو واتی را در خود جای داده که خروجی آن معادل 220 ولت و  1,800 وات است، این مقدار می‌تواند در غیاب جریان الکتریسیته اکثر لوازم خانگی یا سایر تجهیزات مورد استفاده در فضای باز را روشن نگاه دارد.

مشخصات تکمیلی باتری پرتابل شیائومی

بر اساس داده‌های رسمی شیائومی، این محصول می‌تواند پهپادهای 28 واتی را تا 32 بار، لپ‌تاپ‌های 70 واتی را تا 13 بار و دوربین‌های SLR معادل 15 وات را تا 61 بار شارژ کند، همچنین قادر است به چراغ‌های محیطی 10 واتی تا 92 ساعت و به یخچال‌های مسافرتی 60 واتی تا 15.3 ساعت انرژی برساند.

این محصول همچنین به فناوری «تبدیل‌کننده دوطرفه شارژ سریع» هم مجهز است، بدین معنا که می‌تواند شارژ خالی دستگاه متصل شده را ظرف 50 دقیقه به 80 درصد و ظرف یک ساعت و نیم به 100 درصد برساند.

باتری پرتابل می‌جیا

رابط‌ها و درگاه‌های این باتری قابل حمل می‌جیا از شارژ همزمان 13 دستگاه الکترونیکی پشتیبانی می‌کند.

در نهایت بد نیست به این نکته هم اشاره شود که محصول تازه شیائومی از صفحات خورشیدی 100 واتی می‌جیا و شارژ موازی دو صفحه خورشیدی در آن واحد پشتیبانی می‌کند، در چنین حالتی حداکثر توان شارژ نیز به میزان 200 وات خواهد رسید.

در ضمن همانطور که پیش‌تر مورد اشاره قرار گرفت این محصول 367 دلار قیمت دارد و پیش‌ خرید آن هم اکنون در چین امکان‌پذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی