ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پروژکتور جدید شیائومی
تکنولوژی

شیائومی از پروژکتور مینی با پشتیبانی از NFC و فوکوس خودکار رونمایی کرد

این پروژکتور به پردازنده 4 هسته‌ای به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

شیائومی همچنان با قدرت به ساخت محصولات کاربردی که می‌توانند پاسخگوی طیف وسیعی از نیاز‌های فردی باشند، ادامه‌ می‌دهد. یکی از تازه‌ترین تولیدات این برند بزرگ Xiaomi Projector Mini است؛ پروژکتوری که نسخه‌ای کوچک از خویشاوند بزرگ‌تر خود است و هرچند قیمت ارزان‌تری دارد اما در زمینه مشخصات و قابلیت‌ها کم و کسری آنچنانی ندارد.

پروژکتور مینی شیائومی در مقایسه با پیشینیان خود از یک طراحی کوچک و فشرده بهره می‌برد و وزن 1.2 کیلوگرمی‌اش نیز از آن یک دستگاه قابل حمل ساخته است. این محصول به واسطه پشتیبانی از ویژگی NFC می‌تواند با یک تماس شروع به کار کند.

در این حالت کاربردی اگر کاربر یک بار به آرامی با گوشی هوشمند خود ناحیه حسگر پروژکتور را لمس کند، دستگاه قادر خواهد بود تا هر آنچه روی نمایشگر گوشی است را نمایش دهد.

پروژکتور جدید شیائومی

مشخصات پروژکتور مینی شیائومی

در زمینه سخت‌افزار، پروژکتور جدید و کوچک شیائومی به یک پردازنده رده بالای املاجیک T972 چهار هسته‌ای مجهز است که توسط 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. چنین سخت‌افزاری مشخصا نمایانگر آن است که دستگاه می‌تواند ویدیوهای باکیفیت و نرم‌افزارهای سنگین را به راحتی اجرا کند.

در بخش تصویر خروجی این محصول دارای دوربینی 720 پیکسلی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل است و حداکثر روشنایی تصویر آن معادل 250 ANSI لومن است که چندان چشمگیر نیست.

این محصول همچنین از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی نظیر فوکوس خودکار نظارتی هوشمند، تنظیم تصویر چهار جهته و گواهی استاندارد Swiss SGS هم برخوردار است، بدین معنا که می‌تواند نور آبی مضر برای چشم را فیلتر کند.

پروژکتور جدید شیائومی

باتری 29.97 وات بر ساعت آن نیز قادر است بیش از 2 ساعت که معادل مدت زمان اغلب فیلم‌ها است، کارایی داشته باشد. در سوی دیگر این دستگاه از یک بلندگوی با کیفیت 8 واتی 1.5 اینچی نیز برخوردار است که از اصوات فراگیر WANOS هم پشتیبانی می‌کند.

در پایان گفتنی است که این محصول به روال اغلب محصولات شیائومی می‌تواند به شبکه لوازم خانگی هوشمند می‌جیا متصل شود و کنترل آن به کمک فرمان صوتی XiaoAI امکان‌پذیر خواهد بود. هر چند اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این دستگاه در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی