ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما
خودرو

تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما به مشتریان

آرین پارس موتور در روز گذشته (۲۰ شهریورماه سال ۱۴۰۱) مراسم تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما را به طور نمادین برگزار کرد. این شرکت وعده داده تا پایان هفته آینده، کلید ۱۰۰ دستگاه خودروی ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

آرین پارس موتور در روز گذشته (۲۰ شهریورماه سال ۱۴۰۱) مراسم تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما را به طور نمادین برگزار کرد. این شرکت وعده داده تا پایان هفته آینده، کلید ۱۰۰ دستگاه خودروی لاماری ایما را در دستان خریداران قرار دهد.

تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما

مدیر فروش آرین موتور طی مراسم روز گذشته، در خصوص تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما به مشتریان توضیحاتی ارائه کرد. فروش این خودروها در خردادماه مصادف شده بود با لزوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص. بدین ترتیب کراس اوورهای لاماری در دو طرح فروش فوق‌العاده با تحویل ۹۰ روزه و پیش‌فروش با تحویل ۱۲۰ روزه در دسترس خریداران قرار گرفتند.

تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما

با اینکه آرین پارس موتور برای طرح اول تا ۳ ماه (اواخر مهرماه) و برای طرح دوم تا ۴ ماه (اواخر آبان ماه) فرصت داشته که به وعده تحویل خودروها عمل کند، اما خوشبختانه با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران و کارکنان وظیفه‌شناس خود توانسته ماشین‌های فروخته‌شده را زودتر از موعود در اختیار صاحبان اصلی قرار دهد.

تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما

همچنین به دلیل استقبال گرم متقاضیان، آرین پارس موتور تصمیم گرفته برخلاف برنامه اولیه برای تیراژ ۳۵۰۰ دستگاه، رقم تولید امسال را به ۵۰۰۰ دستگاه افزایش دهد.

تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما

خودروی مونتاژی لاماری ایما به یکی از قوی‌ترین پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است. این موتور از فناوری پاشش مستقیم بهره می‌گیرد و می‌تواند قدرتی معادل ۱۹۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند. قوای محرکه از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو وارد شده و موجب حرکت خودروی ۱.۵۵ تُنی می‌شود.

تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما

لاماری ایما در مدت‌زمان کوتاه بین ۸.۷ تا ۹.۲ ثانیه از شتاب صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مصرف سوخت آن در جاده‌های ترکیبی حدود ۶.۶ لیتر اعلام شده است. این خودرو یکی از سریع‌ترین کراس اوورهای موجود در بازار ایران بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ پیروی می‌کند.  

تحویل زودهنگام نخستین سری لاماری ایما

در حال حاضر (۲۱ شهریورماه ‍‍۱۴۰۱) لاماری ایما با قیمت ۹۸۹ میلیون تومان معامله می شود و رقیب سرسخت خودروهایی همچون KMC K7‌ کرمان موتور (۹۵۰ میلیون تومان)، فونیکس تیگو ۷ پرو مدیران خودرو (حدود ۱.۲ میلیارد تومان) و دیگنیتی بهمن موتور (حدود ۸۰۰ میلیون تومان) به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی