ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14
تکنولوژی

بلومبرگ: خرید آیفون از طریق سرویس اشتراکی احتمالا تا پایان 2022 ممکن می‌شود

«مارک گرمن» می‌گوید اپل همچنان در حال آزمایش سرویس خرید آیفون با حق اشتراک است و احتمالا تا پایان سال آن را عرضه می‌کند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

اپل هفته پیش در مراسمی از سری آیفون 14 رونمایی کرد اما خبری از سرویس خرید سخت‌افزار با حق اشتراک نشد. این سرویس که پیش‌تر در شایعات از آن سخن گفته شده بود، قرار بود به خریداران اجازه دهد تا آیفون‌ها را با پرداخت مبلغ مشخصی به طور ماهانه دریافت کنند. حالا بلومبرگ گفته که این پروژه هنوز لغو نشده و احتمالا تا پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

به گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ، این برنامه که تحت عنوان بزرگ‌ترین تلاش اپل برای ایجاد جریان تکرارشونده‌ای از درآمدها طراحی شده، احتمالا دو سرویس اپل وان و AppleCare را با هم یکپارچه می‌کند. در حال حاضر این دو سرویس به‌صورت مستقل وجود دارند. با این حال، وقتی از طریق برنامه iPhone Upgrade Program یک آیفون می‌خرید، به AppleCare هم دسترسی پیدا می‌کنید.

آیفون 14 پرو

سرویس حق اشتراک آیفون با برنامه تقسیط خرید فرق می‌کند

گرمن می‌گوید این سرویس با برنامه تقسیط ماهانه هزینه دستگاه که البته مجموع رقم آن با ارزش خود دستگاه مطابقت ندارد، فرق می‌کند. در این‌جا قرار است با توجه به دستگاهی که کاربر انتخاب می‌کند، مبلغی که هنوز معین نشده، به‌صورت ماهانه دریافت شود. کوپرتینویی‌ها همچنین ایده تعویض دستگاه‌های قدیمی با جدید را از طریق این سرویس بررسی کرده‌اند.

خبرنگار بلومبرگ مدعی است که اپل به شدت در حال آزمایش این سرویس جدید است. او انتظار دارد که این سرویس حق اشتراکی در اواخر سال جاری میلادی یا سال آینده عرضه شود. ظاهرا این شرکت برای اجتناب از پیچیدگی‌های روز عرضه از معرفی این برنامه در مراسم معرفی آیفون 14 صرف‌نظر کرده بود. اما به‌زودی امکان کاملا جدیدی را برای خرید گوشی‌های خود فراهم می‌کند.

اپل احتمالا ماه آینده رویداد دیگری برگزار خواهد کرد تا از آیپدها و مک‌های جدید پرده بردارد. این مراسم می‌تواند محل مناسبی برای معرفی این سرویس باشد و میزان فروش این شرکت در فصل تعطیلات را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی