ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 11 پرو
تکنولوژی

افشای رندرهای وان پلاس 11 پرو با طراحی متفاوت دوربین

تصاویری که از گوشی وان پلاس 11 پرو منتشر شده از بازگشت اسلایدر هشدار و تغییرات جالبی در ماژول دوربین خبر می‌دهد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

یک منبع آگاه تصاویری را از گوشی وان پلاس 11 پرو منتشر کرده که طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. در این رندرهای کامپیوتری می‌توانیم ببینیم که اسلایدر هشدار (Alert) دوباره به این خانواده برگشته و همچنین ماژول دوربین عقب هم تغییرات جالبی کرده است.

همه ما انتظار داریم که وان پلاس پرچمدار بعدی خود یعنی وان پلاس 11 پرو را در سال آینده میلادی معرفی کند، چرا که نسل قبلی یعنی 10 پرو در ماه ژانویه امسال معرفی شد. اما نیازی نیست که حتما تا زمان معرفی رسمی منتظر بمانیم تا بتوانیم طراحی این گوشی را ببینیم. دو منبع آگاه اخیرا رندرهای پرچمدار بعدی این کمپانی را منتشر کرده‌اند که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

وان پلاس 11 پرو

در این تصاویر موبایلی را می‌بینیم که ماژول دوربین عقب آن متفاوت از نسل قبلی است. وان پلاس 10 پرو ماژول چهارگوش داشت، اما این کادر حالا گرد شده و به نظر می‌رسد که سه دوربین اصلی وجود دارد. در پایین سمت راست هم فلش LED دیده می‌شود. این دوربین دوباره با همکاری هاسلبلاد ساخته خواهد شد، چرا که نام این برند در مرکز ماژول دیده می‌شود.

بازگشت اسلایدار هشدار به وان پلاس 11 پرو

وان پلاس 11 پرو

طرفداران قدیمی وان پلاس احتمالا از شنیدن این خبر خوشحال می‌شوند که اسلایدر هشدار به این گوشی برگشته و در سمت راست بدنه قرار گرفته است. در شایعات گفته شده بود که این اسلایدر فقط در مدل‌های پریمیوم عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد که واقعا همین اتفاق افتاده است. به‌علاوه، می‌توانیم دکمه پاور را در سمت راست دستگاه ببینیم. دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ قرار گرفته‌اند.

از دیگر ویژگی‌های وان پلاس 11 پرو می‌توانیم به دوربین سلفی اشاره کنیم که به‌صورت تک حفره‌ای در گوشه سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود. منابع منتشرکننده این تصاویر می‌گویند رندرهای خود را بر اساس نمونه اولیه موبایل وان پلاس ساخته‌اند. در نتیجه، احتمال تغییر همچنان وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی