ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آموزش

چگونه بسته اینترنت نامحدود همراه اول بخریم؟

مشترکین همراه اول می‌توانند از یک بسته اینترنت نامحدود 30 روزه برای دانلودهای خود استفاده کنند.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۵

گرانی اینترنت در سال جدید باعث شد تا بسیاری از بسته‌های پرطرفدار اپراتورهای همراه نیز از دسترس خارج شوند. بسته اینترنت نامحدود همراه اول یکی از بسته‌های محبوب اینترنت است که اگرچه در وبسایت‌های این فروشگاه در دسترس نیست اما می‌توان به یک روش آن را خریداری کرد. در ادامه با آموزش خرید بسته نامحدود همراه اول با شما خواهیم بود. همچنین در مطلبی دیگر، به نحوه ارائه کد خرید شارژ برای دیگران پرداخته‌ایم.

اپراتورهای تلفن همراه با توجه وضعیت شبکه ثابت، اینترنت پرسرعت‌تر و با کیفیت‌تری را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند اما از سویی دیگر حجم بسته‌های اینترنت آن‌ها کمتر بوده وطبیعتا هزینه بیشتری را برای استفاده از آن بایستی پرداخت کرد.

اما بسته اینترنت نامحدود همراه اول یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که حجم مصرف بالایی دارند. امکان خریداری این بسته تنها از طریق شماره‌گیری کد دستوری مربوطه ممکن است و آن‌ها را در فروشگاه‌های آنلاین این اپراتور نخواهید یافت. کاربران کمی هم در رابطه با نحوه خرید بسته نامحدود همراه اول اطلاعات دارند. اضافه‌براین، چنانچه کاربر ایرانسل هستید، می‌توانید مطلب نحوه بهره‌مندی از طرح مکالمه نامحدود ایرانسل را مطالعه کنید.

اگرچه پیش از این بسته‌های اینترنت نامحدود متنوعی از سوی این اپراتور در اختیار مشترکینش قرار می‌گرفت اما در حال حاضر تنها یک بسته نامحدود 30 روزه از ساعت یک بامداد تا 11 ظهر، در دسترس است. قیمت این بسته 19هزار و 900 تومان حجم مصرف منصفانه آن نیز 100 گیگابایت ذکر شده است؛ یعنی اگر در این مدت یک ماهه حجمی بیش از این رقم مصرف کنید، بسته به اتمام خواهد رسید. حال چگونه می‌توان اینترنت نامحدود همراه اول 1 تا 11 را استفاده کرد؟

فهرست مطالب

کد اینترنت نامحدود همراه اول 1 تا 11

برای خرید بسته اینترنت نامحدود همراه اول ١ تا ١١ کافیست کد دستوری #33232*100* را شماره‌گیری کنید. این تنها کد اینترنت شبانه همراه اول ١ تا ١١ محسوب می‌شود. سپس از شما سوال می‌شود که قصد خرید این بسته را برای خود یا شماره دیگری دارید. پس از استفاده کد بسته نامحدود همراه اول و ادامه مراحل، وارد مرحله خرید می‌شوید.

اینترنت نامحدود همراه اول

در ادامه نیز قیمت بسته نامحدود همراه اول به شما نمایش داده شده و با درج عدد یک، خرید آن را نهایی می‌کنید. توجه داشته باشید هزینه این بسته از اعتبار شما کسر خواهد شد، پس اگر مشترک اعتباری همراه اول هستید، پیش از خرید بسته از داشتن اعتبار کافی اطمینان حاصل کنید. اگر هم مشترک دائمی هستید بدون نیاز به انجام کار خاصی، از کد اینترنت نامحدود همراه اول ١ تا ١١ به‌سادگی می‌توانید بهره ببرید. البته می‌توانید در مطلب نحوه دریافت کد مکالمه نامحدود همراه اول با راه‌های مختلفی برای بهره‌مندی از گفت‌وگوی رایگان روبه‌رو می‌شوید.


سوالات متداول کاربران در رابطه با بسته نامحدود همراه اول و کد اینترنت شبانه همراه اول ١ تا ١١

قیمت بسته اینترنت نامحدود همراه اول چقدر است؟ خرید بسته نامحدود همراه اول با چه روشی میسر خواهد بود؟

این بسته یک ماهه بوده و 19هزار و 900 تومان قیمت دارد. برای خرید اینترنت نامحدود همراه اول ١ تا ١١ باید از کد دستوری #33232*100* استفاده کنید. در این کد بسته نامحدود همراه اول تنها امکان خرید یک بسته مهیاست.

آیا امکان خرید آنلاین اینترنت نامحدود همراه اول وجود دارد؟

خیر. بنابر اعلام این اپراتور تنها با شماره‌گیری کد دستوری مربوطه می‌توانید از این سرویس بهره‌مند شوید. استفاده از کد بسته نامحدود همراه اول، تنها راه خریداری این سرویس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • m tavana
    m tavana | ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

    یه سوال دارم؟ من خطم ایرانسله و بخاطر خیلی موارد نمیتونم تغییر بدم. میخواستم ترابرد کنم به رایتل. آیا میتونم از خود رایتل بسته بخرم یا فقط میتونم از ايرانسل بسته بگیرم و از دکل ها و امکانات رایتل بهره ببرم؟ فعلا رایتل از همه بهتر و منصفانه تر و سرعت خوبیم ارائه میده. اما نمیدونم این ترابرد چجوریه

  • Davod_Akbari
    Davod_Akbari | ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

    سلام
    بسته رو فعال کردم 100 گیگ نه 450 گیگ

  • Amin-FM7
    Amin-FM7 | ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

    سلام
    یه کد دیگه داره برای بسته نامحدود یکماهه همراه اول با همین مبلغ، ستاره 1000 ستاره 2 مربع. وقتی اونو تا انتهای مراحل قبل خرید میری مینوسته مصرف منصفانه 100 گیگ ماهانه. اما تو این مطلب و با این کدی که شما میگید 450 گیگ مصرف منصفانه داره، کدوم درسته؟ در عمل هر دو کد یکی هستن ولی یکی 100 گیگ میده این کد به گفته شما 450 گیگ؟!

    • m tavana
      m tavana | ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

      بنظرم بدردتون نمیخوره. من یبار کلاه سرم رفت. اولاً سرعت محدوده در بعضی از بسته ها. بعد یکماه مگه چقدر دانلود و آپلود داریم که 450 گیگ یا 100 گیگ بخوای بسته بخری. اگه مودم داری، میشه اشتراک گذاری کنی اما سرعت انقدر افتضاحه که بدرد نمیخوره. الان من بسته معمولی برای مودم خریدم، افتضاحه. تازه سه تا دکل در بیست متری خونمونه اونم از سه جهت. اما موقع غروب گوشی پیغام میده میرم چک میکنم سرعت شده دوازده مگ. اونم با سریعترین مودم و اینترنت تی دی.. این دولت تا الان فقط گرونی، کمبود و محدودیت بیشتر برامون داشته. تبریک به طرفداران رئیسی

مطالب پیشنهادی