ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فورد موستانگ
خودرو

فورد موستانگ 2024 معرفی شد؛ آخرین ماسل کار فورد با موتور درون‌سوز

نسل هفتم فورد موستانگ در نمایشگاه Stampede و به صورت ناگهانی معرفی شد. این خودرو با اسم رمز S650 شناخته می‌شود و جایگزینی برای قوی‌ترین مدل فعلی موستانگ یعنی S550 خواهد بود. تصاویر فورد موستانگ ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۵

نسل هفتم فورد موستانگ در نمایشگاه Stampede و به صورت ناگهانی معرفی شد. این خودرو با اسم رمز S650 شناخته می‌شود و جایگزینی برای قوی‌ترین مدل فعلی موستانگ یعنی S550 خواهد بود.

تصاویر فورد موستانگ 2024 پیش از معرفی رسمی در دیترویت، توسط اکانت اینستاگرامی cochespias منتشر شدند. تصاویر منتشر شده از نسل هفتم موستانگ شامل مدل اکوبوست، مدل  GT فست بک و مدل GT با سقف جمع شونده بودند. تفاوت این مدل‌ها به چند تغییر ظاهری کوچک خلاصه می‌شود. برای مثال مدل GT کانورتیبل جلوپنجره متفاوت و ورودی هوا روی کاپوت دارد، در حالی که کاپوت مدل GT‌ فست بک ساده است.

مدل کوپه ماسل کار فورد تجهیزات بیشتری را در کابین خود می‌بیند که از جمله آن‌ها می‌توان به صندلی‌هایی با برند Recaro اشاره کرد. کالیپرهای ترمز آبی رنگ، لوگوهای مشکی، قاب آینه مشکی، سقف مشکی با آنتن کوسه‌ای و باله عقب مشکی بخشی از تجهیزات نسخه کوپه هستند.

فورد موستانگ 2024

مالکان فورد موستانگ 2024 می‌توانند با پرداخت 6700 دلار، مالک یک بسته تقویتی اضافه شوند که عملکرد خودرو را ارتقا می‌دهد.

فورد موستانگ 2024

داشبورد فورد موستانگ جدید نیز از سبک امروزی طراحی فضای داخلی خودروها پیروی می‌کند. نمایشگرهای سیستم صوتی و مجموعه نشانگرها به یکدیگر چسبیده‌اند و یک صفحه نمایش عریض سرتاسر کابین را پوشانده است.

فورد ماستنگ

مشخصات فنی فورد موستانگ 2024

بنابر اطلاعات درز کرده از سوی فورد، نسل هفتم موستانگ با دو پیشرانه 2.3 لیتری چهارسیلندر توربو اکوبوست و پنج لیتری V8 تنفس طبیعی Coyote در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. توان خروجی موتور چهار سیلندر بین 310 الی 332 اسب‌بخار و توان خروجی موتور V8‌ نیز بین 450 تا 470 اسب بخار خواهد بود. با این حال انتظار می‌رود که نسخه‌های قدرتمندتری از موستانگ با توان 500 اسب بخار معرفی شوند.

نکته جالب در خصوص معرفی فورد موستانگ جدید، انتشار تصاویر این خودرو توسط جیمی فالون مجری معروف آمریکایی بود. این مجری به همراه مدیر فورد، یک تور خصوصی را با محصول عضلانی و جدید این شرکت جدید تجربه کردند. انتظار می‌رود که ویدیو اختصاصی جیمی فالون از موستانگ جدید به زودی در رسانه‌ها منتشر شود.

فورد موستانگ 2024
فورد موستانگ 2024
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی