ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مطالبه گری جدید ستاد امر به معروف: ایجاد گزینه‌ لغو سفر اینترنتی بخاطر بدحجابی مسافرین

از سوی ستاد امر به معروف پیشنهاد شده تا گزینه‌ای ایجاد شود و رانندگان بتوانند سفرها را بخاطر مسافرین بدحجاب کنسل کنند.

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۴

سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد داده تا گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که کشف حجاب می‌کنند در اپلیکیشن شرکت‌های حمل و نقل هوشمند مسافر، پیش بینی شود. این ستاد ضمن اعلام اینکه رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که امر به معروف میکنند باید حکایت شوند، خواستار تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در اتحادیه کسب و کارهای مجازی شده است.

در نشست رئیس اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و چند شرکت مهم اینترنتی با معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و مهی از منکر، معضلات، مشکلات و تخلفات شرکت های اینترنتی و تبلیغات مغایر با شئونات اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که به میزبانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد، رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی، مدیرعامل تارنمای نیازمندی های اینترنتی دیوار، یک نماینده از اسنپ و مدیر حقوقی شرکت دیجی کالا حضور داشتند.

رانندگانی که امر به معروف میکنند باید تشویق شوند

حجت الاسلام سیدمیثم موسوی نژادیان سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این نشست ضمن اشاره به اشتغال زایی که شرکت‌های اینترنتی انجام داده‌اند اعلام کرد آنها خواستار رعایت دقیق حقوق مردم و درج نکردن آگهی های مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی در تبلیغات شرکت های اینترنتی هستند.

موسوی نژادیان به حمایت قاطع ستاد از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و گفت: «تاکسی های اینترنتی از رانندگان آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت نمایند، این گونه رانندگان باید تشویق شوند نه اینکه خدای نکرده حساب کاربری آنها مسدود شود.» او پیشنهاد داد تا گزینه ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که کشف حجاب می‌کنند در اپلیکیشن شرکت ها پیش بینی شود.

خواستار تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در اتحادیه کسب و کارهای مجازی هستیم

«مرتضی گرجی زاده» مدیرکل امور سازمان ها و نهادهای مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این جلسه بر اساس ماده ۳۴ دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، خواستار تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در اتحادیه کسب و کارهای مجازی شد.

اتحادیه کسب و کارهای مجازی: در عمل به قانون کوتاهی نمی‌کنیم

«فرشاد وکیل زاده» رئیس اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی نیز با اشاره به عضویت ۴۰۰۰ کسب و کار در این اتحادیه گفت: «تمام تلاش اتحادیه این است که در عمل به قانون هیچگونه کوتاهی انجام ندهد.» نماینده دیجی کالا نیز در این مراسم برای بررسی و حذف موارد خلاف شئونات اسلامی از تارنمای فروشگاه دیجی کالا قول مساعد داد.

«اشکان میرآرمندهی» مدیر عامل تارنمای نیازمندی های اینترنتی دیوار به وجود تفکرات منفی و عدم تعامل دستگاه ها با شرکت های اینترنتی اشاره کرد و گفت: «این شرکت 15 مجوز ار وزارت ارشاد دارد و ۴۵۰ نفر کار بررسی آگهی ها را برعهده دارند.»

تشکیل کارگروه مشترک بین ستاد و اتحادیه کسب و کارهای مجازی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • A.Salar
    A.Salar | ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    :(((( واقعا متاسفم

  • molavy
    molavy | ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

    متاسفانه شرکت های اینترنتی خیلی دغدغه خانواده ها و حمایت از فرهنگ رو ندارند

مطالب پیشنهادی