ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزایش قد
علمی

ادعای یک جراح: مهندسان شرکت‌های فناوری برای افزایش قد، 150 هزار دلار هزینه می‌کنند

یک جراح زیبایی ادعا می‌کند که بسیاری از بیماران او مهندسان و کارمندان شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله گوگل و مایکروسافت هستند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

یک جراح زیبایی در لاس‌وگاس که در زمینه افزایش طول ساق پا کاربران تخصص دارد و می‌تواند قد افراد را بین 7 تا 15 سانتی‌متر افزایش دهد، ادعا می‌کند که بسیاری از بیماران او مهندسان و کارمندان شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله گوگل و مایکروسافت هستند.

این جراح زیبایی می‌گوید هزینه این عمل جراحی بین 70 هزار تا 150 هزار دلار است ولی مهندسان غول‌های فناوری حاضرند چنین هزینه‌ای را پرداخت کنند.

«کوین دبی‌پرشاد»، در مصاحبه خود با GQ گفت که موسسه LimbplastX را در سال 2016 تاسیس کرده و کسب‌و‌کار او در طول همه‌گیری رونق بسیار زیادی گرفته است. نحوه کار او به این صورت است: ابتدا استخوان را بیماران شکسته و میخ‌های فلزی در آن‌ها قرار داده می‌شود که قابل تنظیم هستند. سپس آن‌ها هر روز به مدت سه ماه با یک کنترل از راه دور مغناطیسی کمی بلندتر می‌شوند.

فرآیند دردآور افزایش طول استخوان‌ها ممکن است چندین ماه طول بکشد. به طوری که یکی از مهندسان نرم‌افزار به GQ اعلام کرد که پس از انجام این عمل جراحی، سه ماه را در آپارتمان خود سپری کرده است تا قد 1.67 متری او به 1.75 متر برسد.

توجه کارمندان حوزه فناوری به این روش افزایش قد

افزایش قد

دبی‌پرشاد در مصاحبه خود اعلام کرد که اغلب افراد ثروتمند مانند مدیران عامل شرکت‌ها، بازیگران و کارمندان امور مالی برای انجام این عمل جراحی به او مراجعه می‌کنند. همچنین گروهی از کارمندان حوزه فناوری که درآمد بالایی دارند (اکثرا مردان) نیز خواستار انجام این عمل هستند.

او در مصاحبه خود گفت:

«در حال حاضر 20 مهندس نرم‌افزار این عمل را انجام می‌دهند که اینجا و در وگاس هستند. دیروز دختری از پی پال (PayPal) به من مراجعه کرد. همچنین مراجعه‌کنندگانی از گوگل، آمازون، فیسبوک و مایکروسافت دارم. چندین بیمار از مایکروسافت داشته‌ام.»

این جراح، روش افزایش قد خود را به ورزشکاران توصیه نکرده، زیرا می‌تواند توانایی آن‌ها را کاهش دهد. همچنین بسیاری از بیمارانی که با GQ صحبت کرده‌اند، انجام این کار را به دیگران توصیه نکرده‌اند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی