ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی دو گوشی اقتصادی جدید توسط موتورولا
تکنولوژی

موتورولا از گوشی‌های اقتصادی موتو E22 و E22i رونمایی کرد

این گوشی‌ها از تراشه مدیاتک هلیو G37 بهره می‌برند و قیمتی کمتر از 150 دلار دارند.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

موتورولا مدل‌های جدیدی از سری موتو E تحت نام‌های E22 و E22i را معرفی کرده که به لحاظ سخت‌افزاری تقریبا همسان هستند و بیشتر در حوزه نرم‌افزار با یکدیگر تفاوت دارند.

گفتنی است یکی از تفاوت‌های عمده میان دو مدل این است که موتو E22 از اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری موتورولا یعنی MyUX بهره می‌برد اما موتو E22i از اندروید 12 Go Edition استفاده خواهد کرد که اغلب در گوشی‌های هوشمند پایه و اقتصادی دارای رم کمتر به کار گرفته می‌شود.

مشخصات موتو E22 و E22i

در سوی دیگر اما هر دو مدل از نمایشگرهای ال‌سی‌دی 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی برخوردارند و در بخش سخت‌افزار نیز مجهز به تراشه هلیو G37 مدیاتک هستند که تراشه مذکور توسط رم 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی همراهی می‌شود.

معرفی دو گوشی اقتصادی جدید توسط موتورولا

گفتنی است که هر دو مدل تازه معرفی شده توسط موتورولا دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی به همراه یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هستند، علاوه بر این موارد هر 2 مدل مذکور از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز برخوردارند.

در ضمن دوربین سلفی مذکور از قابلیت ثبت دوگانه نیز پیشتیبانی می‌کند، در نتیجه کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین سلفی این دو مدل به ثبت همزمان فیلم و عکس بپردازند. همچنین حسگر اثر انگشت آنها در کنار گوشی قرار گرفته و هر دو از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی مانند جک 3.5 میلی‌متری هدفون، گیرنده رادیو FM و بلندگوهای استریو مجهز به دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند.

لازم به ذکر است موتو E22 در رنگ‌های مشکی ستاره‌ای و آبی کریستالی با برچسب قیمتی 140 دلار در بازارهای اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی عرضه خواهد شد.

در سوی دیگر مدل موتو E22i نیز با رنگ‌های خاکستری گرافیتی و سفید زمستانی با قیمت 130 دلار روانه بازار خواهد شد و مانند برادر بزرگ‌ترش به زودی در بازارهای اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی