ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایسوس راگ فون 6D
تکنولوژی

سری ایسوس راگ فون 6D معرفی شد؛ پورتی ویژه برای خنک‌سازی مدل Ultimate

دو گوشی ایسوس راگ فون 6D و 6D آلتیمیت محصولاتی با چیپست دیمنسیتی هستند که مدل قوی‌تر آن‌ها شگرد جذابی برای خنک‌سازی ارائه می‌کند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۳

ایسوس سرانجام از دو گوشی جدید خود به نام‌های راگ فون 6D و 6D آلتیمیت پرده برداشت. این دو تلفن هوشمند معادل راگ فون 6 و 6 پرو هستند که حالا از چیپست دیمنسیتی استفاده می‌کنند. این شرکت برای استفاده از حداکثر توان محصولات جدیدش سیستم خنک‌کننده جدیدی ساخته که حتی بر اساس استانداردهای خود ایسوس انقلابی است.

ایسوس راگ فون 6D و 6D آلتیمیت از تراشه دیمنسیتی +9000 استفاده می‌کنند. یکی از تفاوت‌های اصلی آن‌ها به مقدار رم و حافظه داخلی‌شان برمی‌گردد. مدل معمولی 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد، در حالی که مدل آلتیمیت با همین مقدار رم از 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

مشخصات فنی سری ایسوس راگ فون 6D

ایسوس راگ فون 6D آلتیمیت

هر دو گوشی نمایشگر 6.78 اینچی OLED با عمق رنگی 10 بیتی و نرخ نوسازی 165 هرتزی دارد و از +HDR10 پشتیبانی می‌کند تا از این حیث شبیه سری اصلی راگ فون 6 باشد. در بخش دوربین هم تغییری به وجود نیامده است. یک دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.56 اینچی با پیکسل‌های 1.0 میکرومتری و لنزی f/1.9 به عنوان دوربین اصلی وجود دارد. دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با لنز f/2.2 و 5 مگاپیکسلی ماکرو هم دیگر دوربین‌های این دو محصول هستند.

ایسوس ROG Phone 6D

سری راگ فون 6D در بخش سلفی از دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ظرفیت باتری هر دو مدل مشابه یکدیگر 6000 میلی‌آمپرساعتی است و حداکثر از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند.

طراحی ظاهری گوشی‌ها هم تغییر زیادی نکرده است. مدل 6D آلتیمیت در قاب عقب یک نمایشگر ROG Vision Color PMOLED دارد ولی مدل استاندارد صرفا از یک لوگوی RGB LED برخوردار است. ایسوس می‌گوید لوازم جانبی مدل‌های راگ 6 با 6D سازگار خواهند بود.

ایسوس راگ فون 6D

با این حال، ویژگی جذاب راگ فون 6D آلیتیمت وجود AeroActive Portal در قاب عقب آن است. این درگاه مسیر مستقیمی را از طریق یک لولای متحرک به اجزای خنک‌کننده داخلی گوشی ایجاد می‌کند تا ابزار AeroActive Cooler 6 امکان پایین آوردن دمای دستگاه را داشته باشد.

سری راگ فون 6D فقط با رنگ خاکستری فضایی به بازار می‌آید. قیمت مدل پایه 6D از 799 پوند و مدل 6D آلتیمیت از 1199 پوند شروع می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی