ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

گوشی مشترکین سیم کارت‌های شاتل موبایل بیمه می شود

شاتل موبایل امکان بهره‏‌مندی از بیمه آنلاین گوشی تلفن همراه با تخفیف ویژه را برای مشترکین سیم کارت های خود، فراهم کرده است.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۵

شاتل موبایل با بیان اینکه در خدمتی جدید و در راستای بهبود زنجیره ارزش خدمات مشترکین سیم کارت های خود، قصد دارد با ارائه سرویسس بیمه از مشترکین خود حمایت کند، از بیمه گوشی مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل خبر داد.

شاتل موبایل با شاره به اینکه امکان بهره‌‏مندی از بیمه آنلاین گوشی تلفن همراه با تخفیف ویژه را برای مشترکین سیم کارت های خود، فراهم کرده است، اعلام کرد: «این بیمه شامل تمام مدل‌های گوشی موبایل می‌شود.»

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، این اپراتور در تفاهم‌نامه‌ای با سرویس «بیمه دیجیتال من» این امکان را فراهم کرده تا مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، بتوانند از تخفیف ۲۵ درصدی بیمه پارسیان ویژه شاتل موبایلی‌ها استفاده و گوشی تلفن همراه خود را به صورت آنلاین بیمه کنند.

شاتل موبایل همچنین تاکید کرد: «تمامی برندهای گوشی تلفن همراه مشمول این بیمه می‌شوند و دارندگان آن می توانند برای مواردی همچون پوشش سرقت به صورت کلی حتی زورگیری یا کیف قاپی با تایید مراجع انتظامی و قضایی، آسیب‌های فیزیکی شامل شکستگی فیزیکی، آتش سوزی، آب‌دیدگی و نفوذ مایعات، نوسانات ولتاژ برق و نظایر آن؛ از خدمات بیمه گوشی تلفن همراه شاتل موبایل استفاده کنند.»

مشترکین سیم کارت‌های هوشمند شاتل موبایل می توانند با مراجعه به پنل «مدیریت حساب اینترنتی» یا اپلیکیشن شاتل موبایل و ورود به بخش «سرویس های خدماتی» کد تخفیف ۲۵ درصدی مربوط به خدمات «بیمه دیجیتال من» را دریافت کنند.

شاتل‏‌موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت https://shatelmobile.irمراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی