ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات تایید نشده تازه از شیائومی 13 پرو
تکنولوژی

افشای تصویر زنده شیائومی 13 پرو با نمایشگر خمیده

انتظار می‌رود سری شیائومی 13 حدود یک ماه و نیم دیگر در ماه نوامبر رسما معرفی شود.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

معرفی سری شیائومی 13 نزدیک است و انتظار می‌رود این سری حداقل دو مدل استاندارد و پرو را شامل شود. با این وجود اکنون در آستانه معرفی رسمی تصویر زنده شیائومی 13 پرو به بیرون درز پیدا کرده که برخی مشخصات آن را به نمایش می‌گذارد.

گفتنی است تصویر مذکور شاید اطلاعاتی درباره شیائومی 13 پرو به همراه داشته باشد اما اعتبار آن قابل تایید نیست. گوشی موجود در این تصویر دارای یک پانچ هول مرکزی با گوشه‌های منحنی است که شباهت چشمگیری با شیائومی 12 پرو از سال گذشته دارد.

بر اساس گزارش‌ها و گمانه‌زنی‌های پیشین، نمایشگری که در تصویر دیده می‌شود احتمالا 6.7 اینچی امولد E6 ساخت سامسونگ است، وضوح تصویر 2K دارد و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی برخوردار است.

 اطلاعات احتمالی شیائومی 13 پرو

لازم به ذکر است یکی از موارد دیگری که در تصویر غیر رسمی مذکور به چشم می‌خورد، وجود اسم رمز Nuwa و شماره مدل 2210132C است که هر دو متعلق به شیائومی 13 پرو هستند.

البته گزارش دیگری نیز بیان کرده بود که اسم رمز مدل پرو Fuxi خواهد بود، هرچند با وجود این تصویر می‌توان فرض کرد که نام رمز Fuxi به مدل استاندارد و نام Nuwa نیز به مدل پرو اشاره دارد.

در سوی دیگر پردازنده 3 گیگاهرتزی 8 هسته‌ای که در تصویر دیده می‌شود نیز می‌تواند همان اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، همچنین به نظر می‌رسد گوشی از اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 بهره می‌برد.

همینطور طبق اطلاعات ذکر شده در کنار نام Nuwa می‌توان گفت گوشی مذکور دارای رم 12 گیگابایتی است و از 3 گیگابایت رم مجازی نیز پشتیبانی می‌کند.

با وجود این تفاسیر تنها می‌توان تا ماه نوامبر و رویداد احتمالی معرفی شیائومی 13 پرو صبر کرد و دید که کدام یک از این مشخصات به حقیقت خواهند پیوست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی