ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«فیلیمو استیک» برای تبدیل تلویزیون معمولی به هوشمند معرفی شد

«فیلیمو استیک» یک وسیله ارزان برای تبدیل تلویزیون معمولی به تلویزیون هوشمند اندرویدی است.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۹

فیلیمو از جدیدترین محصول خود به نام «فیلیمو استیک» رونمایی کرد که به کمک آن می‌توان تلویزیون معمولی را به یک تلویزیون هوشمند اندرویدی تبدیل کرد و فیلم و سریال‌های این پلتفرم را مشاهده کرد.

بر اساس خبری که روابط عمومی فیلیمو برای دیجیاتو ارسال کرده، «فیلیمو استیک» یک وسیله ارزان برای تبدیل تلویزیون معمولی به تلویزیون هوشمند اندرویدی است. ریموت کنترل فیلیمو استیک، با قابلیت جستجوی صوتی فارسی و انگلیسی، در کنار امکان تماشای فیلم در فیلیمو، امکان استفاده از Google Assistance و Google Play Store را هم برای کاربران فراهم می‌کند.

فیلیمو استیک مدل FS-101 با فناوری HDR 4K قابلیت پخش تصاویر با وضوح بالا و با کیفیت 4K را داراست. با اتصال این دستگاه کوچک به تلویزیون و با به کارگیری اپلیکیشن پیش فرض نصب شده بر روی آن، می‌توان فیلم و سریال‌های این پلتفرم را مشاهده کرد.

در طراحی این محصول از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و 64 بیتی AMLogic S905Y2 دو گیگاهرتزی و 1GB حافظه RAM از نوع DDR4 و 8GB حافظه داخلی EMMC جهت بهره بردن از عملکردی سریع و با ثبات استفاده شده است.

سیستم عامل فیلیمو استیک، Android TV 9 است که به همراه یک کنترل از راه دور بلوتوث در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

فیلیمو استیک

این محصول با گارانتی 12 ماهه و ارسال رایگان، یک میلیون و 390 هزار تومان قیمت دارد که امکان خریداری آن از سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا فراهم شده است.

گفتنی است فیلیمو پیش از این محصولی با عنوان «فیلیمو باکس» را برای مشتریان خود عرضه می‌کرد که امکان تماشای برنامه‌های این پلتفرم را روی تلویزیون‌های معمولی میسر می‌ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی