ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تولید پژو 207i دو رنگ ادامه خواهد یافت؛ مشخصات فنی + امکانات رفاهی

به زودی خودرو پژو 207 با کد کلاس جدید 60013 و به صورت دو رنگ و با پسوند MC (مولتی کالر) و تریم داخلی دو رنگ روانه بازار خواهد شد و حالا ایران خودرو مشخصات ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

چندی پیش ایران‌خودرو پژو 207 با کد کلاس جدید 60013 و به صورت دو رنگ و با پسوند MC (مولتی کالر) و تریم داخلی دو رنگ را روانه بازار کرد.  پژو ۲۰۷i اولین خودرویی است که در این سال‌ها در مجموعه  ایران خودرو با بدنه دو رنگ تولید می‌شود.

فهرست مطالب

تولید پژو 207i دو رنگ ادامه خواهد یافت

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه ای بر ادامه تولید محصول ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ طبق تقاضای مشتریان تاکید کرد.

در پی انتشار برخی اخبار کذب و نادرست در شبکه های اجتماعی مبنی بر توقف تولید محصول ۲۰۷ دو رنگ، تاکید می‌شود این خودرو براساس تقاضای مشتریان در حال تولید بوده و توقفی در خطوط تولید آن صورت نگرفته است. 

احتمال توقف تولید پژو 207i دو رنگ

براساس اخبار جدید به نظر می‌رسد که با توجه به عدم استقبال از پژو ۲۰۷i دو رنگ MC، ایران خودرو می خواهد تا تولید این نمونه را متوقف کند و نسخه ۶ دنده اتوماتیک این هاچ بک کلاس B را با بدنه معمولی و یا سقف پانوراما به بازار بفرستد. همچنین احتمال دارد که با توقف تولید ۲۰۷i دو رنگ، نمونه MC این خودرو با ترکیب رنگ دیگری تولید شود.

در حال حاضر پژو ۲۰۷i دو رنگ MC به پیشرانه TU5 پلاس و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT مجهز است و قیمتی نزدیک به ۳۱۸ میلیون تومان را در کارخانه دارد. اما با توجه به عدم استقبال صورت گرفته از این نسخه ۲۰۷i، شاهد هستیم که در بازار آزاد قیمتی کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان برای این خودرو اعلام می شود. این در حالی است که پژو ۲۰۷i چهار دنده اتوماتیک مدل ۱۴۰۰، قیمتی بیشتر از نمونه جدید را دارد.

در آینده نزدیک قرار است تا پژو ۲۰۷i با پیشرانه TU5 پلاس و جعبه دنده ۶AT به امکاناتی مانند سنسور نور، سنسور باران، سنسور باد تایرها، دنده پشت فرمان و… نیز مجهز شود.

پژو ۲۰۷ MC دو رنگ روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفت؛ مشخصات فنی + امکانات رفاهی

ایران خودرو در بحث فنی تفاوتی را میان این تیپ ۲۰۷ i با سایر نسخه‌ها قائل نشده است. ۲۰۷ i دو رنگ به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU۵ مجهز است و ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می‌کند.

آن طور که اعلام شده است پژو ۲۰۷i با بدنه دو رنگ مشابه خودرو کوییک R به فروش خواهد رسید و بناست تا این محصول برخی تفاوت‌ها را نسبت به سایر نسخه‌ها داشته باشد.

این خودرو قرار است تا با بدنه دو رنگ به بازار عرضه شود و با توجه به تصاویر اولیه، در بخش‌های قاب مه شکن جلو، سقف، قاب آینه، زه درهای بغل، قاب چراغ پلاک عقب، دستگیره‌ها و… با تریم دو رنگ همراه شده است.

همچنین در کاتالوگ ۲۰۷i اعلام شده که نسخه دو رنگ با طرح دکوراتیو مشابه به بدنه در کابین تولید می‌شود و همچنین تریم داخلی تیپ ۶۰۰۱۳ این هاچ بک متفاوت از سایر نسخه خواهد بود.

امکانات و آپشن‌های پژو ۲۰۷ i دو رنگ

پژو ۲۰۷ i دو رنگ دنده دستی به امکاناتی مانند نمایشگر لمسی با قابلیت میرور لینک، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، ترمز‌های دیسکی، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفر و مدیریت سرویس ها، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز و… مجهز است. به عبارت ساده‌تر این تیپ ۲۰۷ i تفاوتی با سایر نسخه‌ها ندارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات پژو 207 دو رنگ:

مشخصات پژو 207 دو رنگ
جدول ویژگی های پژو 207 دو رنگ
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • goodarz
    goodarz | ۱ مهر ۱۴۰۱

    وقتی قطعات کم میاد چی بسازیم !!!!! درهم رنگ های رو مخلوط کنید بگید اسپرت آپشن دار بعدش سه چهار برابر قیمت محصول اصلی بفروشید مردم خیلی سریع باور میکنن و میخرن

  • مصطفی ح
    مصطفی ح | ۱۴ آذر ۱۴۰۰

    هر چی تلاش کردید قیمت ببرید بالا نشد حالا رنگ کنید بالاتر بفروشید مردم میخرن
    😎

  • noisymind
    noisymind | ۱۲ آذر ۱۴۰۰

    حداقل این 207 رو میذاشتین خز نشه به این زودی!
    البته بابت همین دو رنگ شدن و این آپشن مهم! کلی میکشه روی قیمتش!!!

  • vahid azizi
    vahid azizi | ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

    واقعا ماشین بد ریخت و زشت شده!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی