ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اجاره روزانه خودروهای لوکس در تهران
خودرو

مبلغ اجاره روزانه خودروهای لوکس در تهران چقدر است؟

اجاره روزانه خودروهای لوکس در تهران امروزه به روشی پرخرج برای حفظ کلاس و پیشبرد تجارت افراد تبدیل شده است، اما به چه قیمتی؟

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۸

اجاره روزانه خودروهای لوکس در تهران امروزه به یک کسب و کار معمول و البته پردرآمد تبدیل شده است. مشتریان خودروهای لوکس اجاره‌ای، اغلب افرادی هستند که به اثرپذیری در نگاه اول باور دارند. بسیاری از شرکت‌های جوان و همین‌طور تجارت‌های بزرگ برای تأثیرگذاری روی مشتریان و شرکای بالقوه خود حاضر به پرداخت هزینه برای اجازه خودروهای گران‌قیمت و لوکس هستند.  

به گفته یکی از اجاره دهندگان خودرو در سطح شهر، متقاضیان خودروهای لوکس اغلب مؤسسات و شرکت‌های خصوصی هستند که با امکاناتی همچون هتل‌های گران‌قیمت و خودروهای لوکس، از مهمانان خود (به ویژه مهمانان خارجی پذیرایی) می‌کنند تا بدین وسیله کلاس کار آن‌ها حفظ شود و مهمانان تحت تأثیر قرار گیرند. این راه‌حل هرچند پرهزینه، ولی ظاهرا کارآمد و پرمنفعت است. در واقع هزینه صرف شده برای اجازه خودرو، در مقابل درآمد حاصل از توافقات آتی به راحتی نادیده گرفته می‌شود.

اجاره روزانه خودروهای لوکس در تهران معمولا شدنی نیست، چرا که خودروها بین ۳ تا ۶ روز کرایه داده می‌شوند. شروط و بهای اجاره خودروهای گران‌قیمت تقریبا مشابه یکدیگر است و شامل کرایه روزانه، ودیعه، چک یا سفته ضمانتی و همین‌طور محدودیت پیمایش و هزینه ساعت اضافه می‌شود.

به هر حال بد نیست نگاهی به مبلغ کرایه برخی خودروهای لوکس در تهران داشته باشیم. به عنوان مثال، متقاضی کرایه بنز GLA باید روزانه ۱۵ میلیون تومان بابت این خودرو پرداخت کند. اجاره خودروی مازراتی گرن توریسمو روزانه ۱۴ میلیون تومان است. خودروهای دیگری مثل بی‌ام‌و i8 و مازراتی گرن کابریو به ترتیب به مبلغ ۱۰ و ۱۳ میلیون تومان برای یک شبانه‌روز اجاره داده می‌شوند. کرایه روزانه محبوب‌ترین خودرو بین جوانان، یعنی بنز اس ۵۰۰ نیز بین ۷ الی ۹ میلیون تومان است.

ناگفته نماند که بعد از اتمام قرارداد، مبلغی بین ۱ الی ۲ میلیون تومان از مشتری بابت جریمه‌های احتمالی گرفته می‌شود. این پول حدود دو ماه نزد اجاره دهنده محفوظ می‌ماند و سپس در صورت عدم ثبت خلافی، به مشتری بازگردانده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی