ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هاچبک تمام برقی پژو ۳۰۸
اخبار خودرو

پاک ترین نواده پژو 206؛ ۳۰۸ تمام برقی معرفی شد

پژو ۳۰۸ اولین مدلی بود که سال گذشته با زبان طراحی جدید روانه بازار شد. نسخه پلاگین هیبرید این خودرو در حال حاضر در مارکت های مختلف موجود است و حالا کمپانی فرانسوی دو مدل ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

پژو ۳۰۸ اولین مدلی بود که سال گذشته با زبان طراحی جدید روانه بازار شد. نسخه پلاگین هیبرید این خودرو در حال حاضر در مارکت های مختلف موجود است و حالا کمپانی فرانسوی دو مدل جدید، هاچبک تمام برقی پژو ۳۰۸ (E-308) و استیشن واگن تمام برقی E-308 را معرفی می‌کند.

هاچبک E-308 با همان پلتفرم به‌کاررفته در نسخه احتراقی ساخته شده و دارای طراحی داخلی و خارجی مشابه است. هرچند به منظور بهبود آیرودینامیک، تغییرات جزئی در قسمت جلو و همین‌طور زیربدنه خودرو مشاهده می‌شود.

نسخه هاچبک و استیشن واگن پژو E-308

کابین E-308 مطابق با جدیدترین نسل i-Cockpit طراحی شده و شامل فرمان گرم شونده، نمایشگر هدآپ دیجیتالی سه‌بعدی و یک نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی می‌شود.

مدل جدید E-308 به یک پیشرانه تمام برقی با قدرت 154 اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر مجهز است. این موتور انرژی لازم را از طریق نسل جدید باتری انحصاری پژو دریافت می‌کند که از ۸۰ درصد نیکل، ۱۰ درصد منگنز و ۱۰ درصد کبالت ساخته شده است. این باتری ۵۴ کیلووات ساعتی ۴۰۰ ولتی امکان پیمودن مسافتی حدود ۴۰۰ کیلومتر را برای خودرو فراهم می‌آورد.

نمایی از داخل کابین هاچبک جدید پژو

شارژر ۱۱ کیلوواتی سه فازه عملکرد استانداری برای باتری دارد. اما در صورت استفاده از شارژر سریع ۱۰۰ کیلوواتی، شارژ باتری E-308 می‌تواند در عرض کمتر از ۲۵ دقیقه از ۲۰ به ۸۰ درصد برسد.

به علاوه برای بهبود مدیریت انرژی، خودروی جدید پژو دارای سه حالت رانندگی متفاوت اکو، نرمال و اسپرت است. البته کمپانی فرانسوی حالت دیگری به نام Brake را اضافه کرده که به موتور الکتریکی اجازه می‌دهد در صورت رها شدن پدال توسط راننده، سرعت خودرو را کاهش دهد. این حالت تا حدودی شبیه به سیستم e-Pedal‌ نیسان است. هاچبک تمام برقی پژو ۳۰۸ با دو تریم Allure و GT در سال آینده روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی