ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی نوت 11
تکنولوژی

مشخصات سری ردمی نوت 12 افشا شد؛ احتمال معرفی در اواسط آبان

مشخصات سری ردمی نوت 12 که احتمالا تا قبل از فستیوال بزرگ خرید در چین معرفی خواهد شد، حالا در گزارشی تازه دیده شده است.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

شیائومی تاکنون مدل‌های مختلفی را از سری ردمی نوت 11 معرفی کرده و حالا دیگر کم‌کم زمان آن رسیده که برای سری ردمی نوت 12 آماده شویم. گزارشی تازه می‌گوید این خانواده احتمالا تا اواسط آبان به بازار می‌آید.

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، سری ردمی نوت 12 قرار است قبل از فستیوال خرید Double 11 در چین معرفی شود. اگر با این فستیوال آشنا نیستید، باید به شما بگوییم که این رویداد به عنوان بزرگ‌ترین فستیوال خرید در چین در تاریخ 23 آبان برگزار می‌شود. مردم این رویداد را با نام «روز مجردها» هم می‌شناسند.

با این حساب، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فروش سری ردمی نوت 12 هم از تاریخ 23 آبان آغاز شود. این خانواده احتمالا به پرچمدار کوچک‌تر شیائومی تبدیل می‌شود که در کنار ردمی نوت 11T به عنوان یک پرچمدار قدرتمند در ویترین فروشگاه‌های این شرکت قرار خواهد گرفت. این رویکرد تازه برای معرفی دو سری جدید از خانواده نوت در هر سال، چند ماه پیش از سوی مدیرکل برند ردمی معرفی شد.

ردمی نوت 11

مشخصات احتمالی سری ردمی نوت 12

در شایعات گفته شده که خانواده ردمی نوت 12 حداقل دو مدل شامل 12 استاندارد و 12 پرو خواهد داشت که قدرت بیشتری ارائه می‌کنند. یک مدل دیگر با نام ردمی 12 پرو پلاس هم احتمالا به بازار می‌آید، اما عرضه آن هنوز قطعی نشده است.

در خصوص مشخصات فنی، خانواده جدید گوشی‌های ردمی احتمالا از چیپست دیمنسیتی 1300 مدیاتک استفاده خواهند کرد. این دو دستگاه باید به شارژ سریع 120 واتی و دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی هم مجهز شوند. یک منبع آگاه گفته بود که حتی لنز فوق عریض این گوشی‌ها هم احتمالا 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این اتفاق در صورت وقوع برای اولین بار در خانواده نوت رقم می‌خورد و احتمالا برای مدل‌های پرو و پرو پلاس در نظر گرفته خواهد شد.

انتظار می‌رود که در روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی