ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ ایسوس Zenbook Pro 17 با پردازنده‌های رایزن 6000 از راه رسید

لپ‌تاپ ایسوس Zenbook Pro 17 با قیمت پایه 999 دلاری، نمایشگر غول‌پیکر 17 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

ایسوس برای اولین بار در خانواده Zenbook یک لپ‌تاپ 17.3 اینچی با نام Zenbook Pro 17 عرضه کرده؛ محصولی که از پردازنده‌های رایزن 6000 شرکت AMD بهره می‌برد و کارت گرافیک ساخت شرکت انویدیا دارد.

این لپ‌تاپ ایسوس با قیمت پایه 999 دلار از راه رسیده است. همانطور که می‌توان از قیمت پایه این محصول حدس زد، با ویژگی‌های پیشرفته مدل‌های گران‌قیمت ایسوس مانند نمایشگر OLED یا کیبورد با کلیدهای رنگی روبه‌رو نیستیم.

مشخصات ایسوس Zenbook Pro 17

ایسوس Zenbook Pro 17

ایسوس برای این لپ‌تاپ خود به سراغ پردازنده‌های سری رایزن 6000 شرکت AMD رفته و در بالاترین مدل از پردازنده رایزن 9 6900HX استفاده کرده است. این پردازنده در بسیاری از لپ‌تاپ‌های گیمینگ پرقدرت استفاده شده که اگرچه قدرتی پایین‌تر از پردازنده‌های قدرتمند نسل دوازدهم اینتل دارد، اما در زمینه شارژدهی عملکردش بهتر است.

لپ‌تاپ جدید ایسوس به نمایشگر 17.3 اینچی مجهز شده که در بالاترین نسخه از نوع لمسی IPS با رزولوشن 2.5K و رفرش ریت 165 هرتزی است. این محصول همچنین از سیستم صوتی هارمن کاردن بهره می‌برد. خریداران این لپ‌تاپ به پورت HDMI 3.0 و کارت‌خوان SD دسترسی پیدا می‌کنند.

ایسوس Zenbook Pro 17

با وجود پردازنده قدرتمند، در زمینه کارت گرافیک دست شما چندان باز نیست و نمی‌توانید به عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ تمام عیار روی محصول جدید ایسوس حساب باز کنید. البته خود ایسوس هم گفته که این محصول بیشتر مناسب تولید محتواهای چند رسانه‌ای است تا اجرای بازی‌های روز.

ایسوس Zenbook Pro 17 در بالاترین نسخه از کارت گرافیک جی‌فورس RTX 3050 بهره می‌برد که اگرچه عملکردی بهتر از گرافیک‌های مجتمع نسخه‌های پایه دارد، اما همچنان فاصله‌اش با لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیاد است.

اگر کاربران به قدرت بالاتری نیاز داشته باشند می‌توانند به سراغ لپ‌تاپ 1600 دلاری ویووبوک پرو 15X یا لپ‌تاپ 1700 دلاری ویووبوک پرو 16X بروند؛ محصولاتی که از پردازنده‌های سری H نسل دوازدهم اینتل، نمایشگر OLED و همچنین گرافیک جی‌فورس RTX 3060 بهره می‌برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی