ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو اعلام شد؛ تبدیل سمند LX به سورن پلاس

این روزها نارضایتی مشتریان از خودروسازان داخلی افزایش یافته و گزارش های منتشره پیرامون خدمات فروش خودرو های سواری و کیفیت خودرو های ساخت داخل، نشان می‌دهد، مشتریان از زمان نام نویسی تا پانزده ماه ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

این روزها نارضایتی مشتریان از خودروسازان داخلی افزایش یافته و گزارش های منتشره پیرامون خدمات فروش خودرو های سواری و کیفیت خودرو های ساخت داخل، نشان می‌دهد، مشتریان از زمان نام نویسی تا پانزده ماه پس از تحویل خودرو، از ارائه خدمات و همچنین کیفیت خودرو های ساخت داخل رضایت چندانی ندارند. این وضعیت باعث شده تا برخی از مشتریان از تحویل گرفتن خودروهای ثبت نامی خود به کلی ناامید شوند.

افزایش قیمت و عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده در ماه‌های اخیر موجب سرگردانی و اعتراض عده زیادی از خریداران شده است. بعضی از این معترضان می‌گویند با وجود تأخیرهای طولانی هنوز موفق به دریافت خودروی ثبت نامی نشده‌اند.

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش و ثبت نام محصولات ایران خودرو

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات [به روز رسانی] - آذر 1401

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

1 .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

.لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

3 .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد .

4 .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. ضمنا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیرنخواهد بود. 

خودرو ثبت نامیکد خودرو قابل ارائهخودرو قابل ارائهکد طرح تبدیل
پژو 206 تیپ 2 و تیپ 320635پژو 206 تیپ 3104156
پارس سال بنزینی35105پارس سال XU7 P  رینگ فولادی104157
پارس سال TU535105پارس سال XU7 P  رینگ فولادی104158
سمند LX57519سورن پلاس104159
سورن EF7 بنزینی پلاس57519سورن پلاس104164
رانا معمولی و پلاس61015رانا پلاس سقف شیشه‌ای104168
رانا پلاس سقف شیشه‌ای61503رانا پلاس سقف شیشه‌ای104169
دنا پلاس35105 یا 70702پارس سال XU7 P  رینگ فولادی یا دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک104170 یا 104171
دنا پلاس توربو شارژ دستی70406دنا پلاس توربو شارژ دستی104172
دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک70402 یا 61015دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک یا رانا پلاس104174 یا 104175

طرح تبدیل حواله پژو 206 تیپ 3 و پارس سال سفارشی [به روز رسانی] - مهر ۱۴۰۱

طرح تبدیل اختیاری دو محصول پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای و پژو پارس سال سفارشی ویژه مهرماه 1401 از سوی ایران خودرو اعلام شد.

محصولخودروی قابل تحویل کلاس مقصد
206 تیپ 3
206 تیپ 226031
پارس سال سفارشیپارس سال معمولی یا 206 تیپ 235101 و 26031

طرح تبدیل حواله محصولات ایران خودرو اعلام شد؛ تبدیل دنا پلاس به پارس ELX سفارشی- مهر ۱۴۰۱

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی شهریورماه 1401، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.
توضیحات بسیار مهم و ضروری:
- این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

-  لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.
- لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
- در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.
ضمناً تاکید می‌شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

 

طرح جدید تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات [به روز رسانی] - شهریور ۱۴۰۱

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.
توضیحات بسیار مهم و ضروری :
1.  این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.
2. لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .
3. لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
4. در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن FF51986F-DFB8-47A7-8536-C5F05213CF23.jpeg است

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو [به روز رسانی] - مرداد 1401

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی مردادماه 1401، مطابق جدول پیوست اعلام می‌شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.
این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.
لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.
لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.
ضمنا تاکید می‌شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات [به روز رسانی] - خرداد ۱۴۰۱

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی خردادماه 1401، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.
توضیحات بسیار مهم و ضروری:
- این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.
-  لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.
- لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
- در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.
ضمنا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات [به روز رسانی] - فروردین ۱۴۰۱

در حال حاضر عمده خریداران خودروهای شرکت ایران خودرو همچنان با تأخیر در تحویل محصولات روبه رو هستند که شرکت در نهایت به آنها وعده تحویل خودرو در ماه های آینده را داده است.

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می‌شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی فروردین 1401 اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود،محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

 تاریخ فعال سازی: روز چهارشنبه مورخ 1401/01/17 ساعت 15

تبدیل حواله ایران خودرو فروردین ۱۴۰۱

طرح تبدیل سورن پلاس و تارا به پارس و دنا اتوماتیک اعلام شد [به روز رسانی] - اسفند 1400

شرایط تبدیل اختیاری تعهدات پیش فروش تکمیل وجه شده خودروهای سورن پلاس، تارا دستی و اتوماتیک اعلام شد.
تبدیل صرفا برای تعهدات پیش فروش تکمیل وجه شده است.

مهلت پرداخت ما به التفاوت و تکمیل وجه قرارداد خودرو تارا دستی تبدیلی حداکثر ٧٢ ساعت است.

در صورت عدم تکمیل وجه، قرارداد به خودرو اولیه برگشت شده و مسئولیتی در این خصوص بر عهده شرکت نیست.

لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود،در صورت دارا بودن سود مشارکت، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیر طبق قرارداد به طور مکانیزه محاسبه خواهد شد.

با توجه به ظرفیت محدود خودروهای جایگزین شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع شرایط تبدیل اقدام نماید.

تبصره در صورت تبدیل امکان تخصیص خودرو پارس و دنا پلاس اتوماتیک در اسفند ماه سال جاری و با مدل ١۴٠١ میسر است.

طرح تبدیل حواله‌ های ایران‌خودرو به سایر محصولات [به روز رسانی] - بهمن ۱۴۰۰

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی بهمن ماه 1400 اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

-  این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

- لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود،محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

- لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

- در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

طرح تبدیل حواله‌ های ایران‌خودرو

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات [به روز رسانی] - دی ۱۴۰۰

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی دی ماه 1400 اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود،محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

تاریخ فعال سازی: روز شنبه مورخ 1400/10/04 ساعت 15

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو مرحله دوم [به روز رسانی] - آذر ۱۴۰۰

دارندگان حواله‌های پیش فروش محصولات ایران خودرو با موعد تحویل آذرماه 1400 میتوانند به صورت اختیاری خودرو جایگزین تحویل بگیرند.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات - [به روز رسانی] - آذر ۱۴۰۰

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام میشود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.
توضیحات بسیار مهم و ضروری:

این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزییشده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

زمان فعال سازی ساعت 11 روز شنبه مورخ 1400/09/20

تبدیل حواله خودروهای ایران خودرو به سایر محصولات [به روز رسانی] - آبان ۱۴۰۰

به اطلاع نمایندگان ایران خودرو می‌رساند شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

تبدیل حواله خودروهای ایران خودرو به سایر محصولات [به روز رسانی] - آبان ۱۴۰۰

زمان فعال سازی ساعت 16 روز یکشنبه مورخ 1400/08/23

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات [به روز رسانی] - مهر ۱۴۰۰

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان ایران خودرو در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

1 .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

2 .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

3 .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

4 .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

زمان فعال‌سازی: ساعت 11 روز چهارشنبه مورخ : 1400/07/14

شرایط تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد [به روز رسانی] - شهریور ۱۴۰۰

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شـود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

1 .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

2 .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

3 .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

4 .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

زمان فعال سازی: ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 1400/06/01

تبدیل حواله‌های ایران‌خودرو به سایر محصولات شهریور ۱۴۰۰

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات - [به روز رسانی] مرداد ۱۴۰۰

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می‌شود؛ لازم است نمایندگان ایران خودرو در خصوص اطلاع رسانی بـه مشـتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

1 .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

2 .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

3 .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

4 .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

زمان فعال سازی ساعت 10 رو شنبه مورخ : 1400/05/02

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات [به روز رسانی] - تیر ۱۴۰۰

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می‌شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

1 .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

2 .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

3 .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

4 .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات - خرداد 1400 [به روز رسانی]

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی محصولات ایران خودرو ، مطابق جدول پیوست اعلام می شود.

زمان فعال سازی: ساعت 10 روز سه شنبه مورخ : 04/03/1400

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

1 .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

2 .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه به طور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

3 .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

4 .در صورت نیاز به به روزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

طرح تبدیل حواله‌های سمند دوگانه‌سوز و پژو 207 دستی [به روز رسانی] - اردیبهشت 1400

شرکت ایران خودرو شرایط تبدیل دو خودرو سمند EF7 دوگانه سوز و پژو 207 دستی را به سایر محصولات اعلام نمود.

دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیر طبق قرارداد بطور مکانیزه محاسبه خواهد شد. تکمیل فرم تبدیل قبل ازتبدیل توسط مشتریان الزامی است.

شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع شرایط تبدیل اقدام نماید.

فعال سازی: ساعت ١٠:٠٠ صبح چهارشنبه مورخ ١۴٠٠/٠٢/٢٢

طرح تبدیل حواله‌های سمند دوگانه‌سوز و پژو 207 دستی اردیبهشت 1400

طرح تبدیل حواله‌های خودرو هایما S5 به سایر محصولات [به روز رسانی] - اردیبهشت 1400

شرکت ایران خودرو شرایط تبدیل خودرو هایما اس 5 را به سایر محصولات اعلام نمود.

دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیر طبق قرارداد به طور مکانیزه محاسبه خواهد شد. تکمیل فرم تبدیل قبل ازتبدیل توسط مشتریان الزامی است.

شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع شرایط تبدیل اقدام نماید.

فعال سازی: ساعت ١٠:٠٠ صبح چهارشنبه مورخ ١۴٠٠/٠٢/٢٢

طرح تبدیل حواله‌های خودرو هایما S5 اردیبهشت 1400

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو [به روز رسانی] - فروردین 1400

به اطلاع نمایندگان محترم میرساند شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوسـت اعلام می‌شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

1 .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

2 .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

3 .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

4 .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. ضمنا تاکید می‌شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۲۰ شهریور ۱۳۹۹

    دنا پلاس اتوماتیک شده ۶۰۰ تومن توی بازار ، محاله که قبول کنن برای تبدیل

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    دوستان ثبت نام سایپا و ایران‌خودرو. هرچند ماه یکبار هستش ؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی