ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس با طراحی آشنا منتشر شدند

اگرچه چندین ماه تا معرفی نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ فاصله داریم، اما این موضوع مانع از انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن‌ها نمی‌شود و حالا شاهد انتشار اولین رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس هستیم ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

اگرچه چندین ماه تا معرفی نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ فاصله داریم، اما این موضوع مانع از انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن‌ها نمی‌شود و حالا شاهد انتشار اولین رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس هستیم که طراحی آن‌ها را به نمایش می‌گذارند.

طبق شایعات، سامسونگ برنامه‌ای برای ایجاد تغییرات اساسی در طراحی نسل بعدی پرچمدارهایش ندارد و رندرهای اخیر هم چنین موضوعی را تقریبا تایید می‌کنند و همچنان با طراحی آشنایی روبه‌رو هستیم.

رندرهای گلکسی S23 و S23 پلاس

رندهای پایین گلکسی S23 پلاس را نشان می‌دهند که اگرچه روی پنل پشتی‌اش همچنان با سنسورهای دوربین با چیدمان عمودی روبه‌رو هستیم، اما دیگر خبری از ماژول دربرگیرنده آن‌ها نیست. در حقیقت دوربین‌ها به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند و مشابه گلکسی S22 اولترا شده‌اند.

در جلوی این گوشی هوشمند همچنان با یک نمایشگر مسطح با حاشیه‌های باریک روبه‌رو هستیم که در مرکز بخش بالایی‌اش دوربین سلفی به چشم می‌خورد. طبق گزارش‌ها، ابعاد این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی‌اش کمی افزایش پیدا می‌کند.

اگر شایعات صحت داشته باشند، ابعاد گلکسی S23 پلاس برابر 157.7 در 76.1 در 7.6 میلی‌متر خواهد بود که کمی بزرگتر از گلکسی S22 پلاس با ابعاد 157.4 در 75.8 در 7.6 میلی‌متر است.

رندرهای زیر گوشی گلکسی S23 را به نمایش می‌گذارند که طراحی مشابه با مدل پلاس و البته نسل قبلی‌اش دارد. انتظار داریم این دستگاه به نمایشگر 6.1 اینچی یکسان با گلکسی S22 مجهز شود و ابعاد آن برابر 146.3 در 70.8 در 7.6 میلی‌متر باشد که کمی از بزرگتر از نسل قبلی است.

قیمت گلکسی S23
رندر گلکسی S23

احتمالا مشخصات فنی گلکسی S23 و S23 پلاس غیر از نمایشگر و باتری یکسان باشد. ظرفیت باتری این محصولات احتمالا 5 درصد افزایش می‌یابد. در نهایت به نظر می‌رسد باید منتظر تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو یا اگزینوس 2300 در این محصولات باشیم و همچنین قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی