ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

صادرات تارا و دناپلاس به ونزوئلا
خودرو

تارا و دناپلاس ایران خودرو در راه ونزوئلا؛ خودروهای ایران به بازار آمریکای لاتین می‌روند

مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران‌خودرو به تازگی از امضای یک تفاهم‌نامه جدید برای صادرات تارا و دنا به ونزوئلا خبر داده است.

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

خودروهای تارا و دناپلاس ایران‌خودرو به شهرت بسیاری در منطقه دست یافته‌اند. در همین راستا، مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران‌خودرو به تازگی از امضای یک تفاهم‌نامه جدید برای صادرات تارا و دنا به ونزوئلا خبر داده است.

تارا و دنا درخشش بسیاری در منطقه داشته و عرضه آن‌ها در نمایشگاه‌های مختلف از جمله موبیلیتی ۲۰۲۲ روسیه باعث شد این دو خودرو بتوانند توجه بازارهای مختلف جهان را به خود جلب کنند. تارا و دنا همچنین در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی در شهر کاراکاس ونزوئلا به نمایش درآمدند و مورد استقبال ونزوئلایی‌ها قرار گرفتند.

تارا و دناپلاس جزو محصولات پرطرفدار نزد رانندگان ایرانی نیز هستند که در مقایسه با خودروهای خارجی، قیمت پایین و به‌صرفه‌تری دارند. به همین خاطر جای تعجب نیست که بازارهای کم‌توان جهان، از جمله ونزوئلا نیز طالب این خودروها شوند.  

ایران‌خودرو با صادرات تارا و دناپلاس به ونزوئلا یک گام به سمت آرزوی دیرینه و هدف غایی خود، یعنی معروفیت در سطح جهانی نزدیک‌تر می‌شود. ناگفته نماند که امضای این تفاهم‌نامه و تولید خودروهای دناپلاس و تارا در یک کشور خارجی همچنین بهترین فرصت برای نمایش توانمندی ایرانی‌ها در صنعت خودروسازی است.  

ونزوئلا در گذشته نیز سابقه همکاری با ایران‌خودرو را داشته و حالا با امضای تفاهم‌نامه جدید، صادرات خودرو به این کشور آمریکایی از سر گرفته می‌شود. به گفته مدیر بخش صادرات ایران‌خودرو، نخستین گام برای صادرات دناپلاس و تارا به ونزوئلا فراهم آوردن زیرساخت‌های تولیدی لازم در این کشور است.

با توجه به استقبال گرم و افزایش تقاضای ونزوئلایی‌ها برای دو خودروی منتخب ایران‌خودرو، به زودی دولت این کشور بستر لازم برای پیش ثبت نام متقاضیان را مهیا می‌کند.

بد نیست بدانید که علاوه بر ونزوئلا، ایران‌خودرو با روسیه نیز پیمان همکاری بسته است. خودروی دنا به عنوان مدل ۲۰۲۳ لادا گرانتا به زودی روانه بازار روسیه می‌شود. این شرکت همچنین قرار است با بهره‌گیری از تکنولوژی روس‌ها، تندر ۹۰ پرطرفدار و محبوب را مجددا تولید کرده و در دسترس خریداران ایرانی قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی