ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات تازه از محصولات آتی مایکروسافت سرفیس
تکنولوژی

افشای اطلاعات تازه از سرفیس پرو 9، سرفیس لپ‌تاپ 5 و سرفیس استودیو 3 مایکروسافت

مایکروسافت در تاریخ 12 اکتبر از جدیدترین محصولات سری سرفیس رونمایی می‌کند.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

مایکروسافت در تاریخ 12 اکتبر مراسمی برای رونمایی از جدیدترین محصولات سری سرفیس برگزار می‌کند. حالا کمتر از دو هفته تا برگزاری این رویداد، شاهد انتشار اطلاعاتی درباره برخی محصولات حاضر در آن مانند سرفیس پرو 9 و سرفیس لپ‌تاپ 5 هستیم.

با استناد به اطلاعات غیر رسمی «رولند کوانت»، ظاهرا سرفیس استودیو 3 که نسل بعدی رایانه‌های یکپارچه (All-in-one PC) مایکروسافت محسوب می‌شود، به تازگی در پایگاه داده FCC ثبت شده است. به گفته کوانت، مایکروسافت قصد دارد این محصول را در اروپا تنها تحت یک نسخه عرضه کند.

اطلاعات تازه از محصولات آتی مایکروسافت سرفیس

وی در ادامه عنوان می‌کند این محصول دارای 32 گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی خواهد بود و ظاهرا از یک پردازنده نامشخص Core i7 اینتل بهره خواهد برد. البته انتظار می‌رود مایکروسافت پردازنده مذکور را از میان مدل‌های Core i7 12650H و Core i7-12650HX یا Core i7-12700H به همراه Core i7-12800H و Core i7-12800HX انتخاب کرده باشد. با این حال هنوز اطلاعاتی از پردازنده گرافیکی این محصول در دست نیست.

مشخصات احتمالی سرفیس پرو 9 و سرفیس لپ‌تاپ 5

در سوی دیگر همانطور که قبلا هم گفته شد، باقی موارد افشا شده در رابطه با دو محصول سرفیس پرو 9 و لپ‌تاپ 5 هستند که علیرغم وجود مدل سرفیس لپ‌تاپ پنج 15 اینچی، از پردازنده‌های 15 واتی یکسانی بهره خواهند برد.

از قرار معلوم مایکروسافت قصد دارد دو محصول مذکور را برای مصرف‌کنندگان عادی با یکی از پردازنده‌های Core i5-1235U یا Core i7-1255U عرضه کند و احتمالا برای مدل بیزنس نیز یکی از پردازنده‌های Core i5-1245U یا Core i7-1265U را انتخاب خواهد کرد.

اطلاعات تازه از محصولات آتی مایکروسافت سرفیس

همچنین طبق گزارش‌های پیشین کوانت، دو محصول مذکور با فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایت تا 1 ترابایت موجود خواهند بود و بعید است که در آنها شاهد کاهش میزان رم 32 گیگابایتی موجود در مدل کوچک‌تر سرفیس لپ‌تاپ 5 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی