ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل پیکسل 7 و 7 پرو پیش از معرفی رسمی، افشا شد

اگرچه گوگل در تاریخ 14 مهر ماه از گوشی‌های سری پیکسل 7 رونمایی می‌کند، اما حالا مشخصات کامل آن‌ها به اینترنت راه پیدا کرده است.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پیکسل گوگل یعنی پیکسل 7 و 7 پرو، مشخصات کامل آنها توسط یکی از منابع آگاه بازار افشا شده است.

گوگل قصد دارد در تاریخ 14 مهرماه (6 ماه اکتبر) در رویداد « Made by Google» از نسل جدید گوشی‌های پیکسل رونمایی کند. حالا پیش از معرفی رسمی، برگه مشخصات پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به بیرون درز پیدا کرده است.

«یوگش برار»، یکی از منابع آگاه بازار، برگه مشخصات کامل و قیمت هر دو دستگاه جدید پیکسل را قبل از برگزاری رویداد رونمایی به اشتراک گذاشته است.

مشخصات گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

مشخصات گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

پیکسل 7 پرو ظاهرا از نمایشگر 6.7 اینچی QHD+ LTPO با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برد. این در حالی است که پیکسل 7 از با نمایشگر 6.3 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس با نرخ بروزرسانی 90 هرتز از راه خواهد رسید.

در پنل پشتی پیکسل 7، دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. در صورتی که پیکسل 7 پرو علاوه بر دوربین دوگانه، به دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری نیز مجهز می‌شود.

نسخه پرو پیکسل 7 به قابلیت‌هایی از جمله بلوری شدن ویدیوها در حین حرکت، رنگ واقعی، پشتیبانی از زوم تا 30 برابری مجهز خواهد بود. این در حالی است که نسخه استاندارد از فوکوس ماکرو پشتیبانی نخواهد کرد و زوم در این دستگاه به بزرگنمایی دیجیتال 8 برابری محدود خواهد شد. همچنین دوربین سلفی این موبایل، 10.8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری 4K خواهد بود.

پیکسل 7

موبایل‌های جدید گوگل از تراشه تنسور G2 بهره خواهند برد. همچنین موبایل‌های جدید به تراشه امنیتی Titan M2 و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز مجهز می‌شوند. هر دو دستگاه با فضای ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس کابران قرار خواهند گرفت. پیکسل 7 با رم 8 گیگیابایتی و نسخه پرو با رم 12 گیگابایتی عرضه خواهند شد.

بر اساس برگه مشخصات فاش شده، هر دو دستگاه جدید گوگل از شارژ سریع سیمی و بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد و طول عمر باتری آنها بیش از 24 ساعت خواهد بود. پیکسل 7 با باتری 4700 میلی آمپر ساعتی و نسخه پرو با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهند شد. هر دو گوشی هوشمند دارای شارژ سریع 30 واتی خواهند بود و احتمالا گوگل شارژر را در جعبه موبایل‌ها قرار نخواهد داد. در نهایت هر دو دستگاه از استاندارد IP68 پشتیبانی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی