ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید بهترین گوشی هوشمند - موتو G72
تکنولوژی

موتورولا موتو G72 با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

این گوشی هوشمند که به نمایشگر 6.6 اینچی pOLED مجهز شده، قیمتی برابر 232 دلار دارد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

موتورولا از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش به نام موتو G72 در هند رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به تراشه مدیاتک هلیو G99 مجهز شده و از نمایشگر OLED بهره می‌برد.

این گوشی برخلاف ترند بازار تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند، اما طراحی مشابه با گوشی‌های سری Edge 30 موتورولا دارد.

مشخصات و قیمت موتورولا موتو G72

این گوشی هوشمند موتورولا به نمایشگر 6.6 اینچی pOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده که از رنگ 10 بیتی پشتیبانی می‌کند و رفرش ریت 120 هرتزی دارد. در مرکز بالای نمایشگر شاهد قرارگیری حفره برای میزبانی دوربین سلفی هستیم. از سایر مشخصات این صفحه نمایش می‌توان به پشتیبانی از HDR10، گاموت رنگی DCI-P3، نرخ نمونه‌برداری لمسی 576 هرتزی و سنسور اثر انگشت زیر آن اشاره کرد.

قدرت موتورولا موتو G72 را چیپ هلیو G99 تامین می‌کند و از رم LPDDR4x به همراه حافظه داخلی uMCP بهره می‌برد. این دستگاه بطور پیش فرض به اندروید 12 و رابط کاربری My UX موتورولا مجهز شده است. موتورولا وعده داده یک نسخه اصلی اندروید و سه سال بروزرسانی امنیتی برای این محصولش منتشر کند.

مشخصات و قیمت موتورولا موتو G72

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور 108 مگاپیکسلی قرار گرفته که با دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه هم 16 مگاپیکسلی است.

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسپیکر استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و وزن 166 گرمی اشاره کرد. ابعاد این دستگاه هم برابر 160.5 در 74.4 در 7.9 میلی‌متر است.

موتورولا موتو G72 از هفته آینده با قیمت 232 دلار برای نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی