ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل
تکنولوژی

اولین گوشی تاشو گوگل احتمالا فصل اول 2023 از راه می‌رسد

گوگل ظاهرا اولین گوشی تاشو خود را در سه ماهه اول 2023 معرفی خواهد کرد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ مهر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۵

گوگل از گوشی‌های هوشمند جدید سری پیکسل 7 رونمایی کرد، اما در مراسم هیچ اشاره‌ای به اولین گوشی تاشو نشد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد ندارد  در سال جاری میلادی از اولین گوشی تاشو خود رونمایی کند و به گفته یکی از منابع آگاه بازار، این احتمال وجود دارد که گوگل پیکسل تاشو خود را  در سه ماهه اول 2023 رونمایی کند.

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید دستگاه تاشو گوگل با نام احتمالی پیکسل فولد احتمالا بهار 2023 معرفی می‌شود. هرچند این منبع، اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه مذکور به اشتراک نگذاشته است، اما ظاهرا تولید پنل موبایل تاشو گوگل از ماه ژانویه آغاز خواهد شد تا گوگل بتواند موبایل تاشو خود را در سه ماهه اول 2023 روانه بازار کند.

اولین گوشی تاشو گوگل

اطلاعات زیادی درباره گوشی تاشو مرموز گوگل در دست نیست، اما گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که سامسونگ دیسپلی، تامین‌کننده اصلی پنل این دستگاه است. در نتیجه انتظار می‌رود که دستگاه تاشو گوگل از این زاویه شباهتی با گلکسی فولد خواهد داشت. با این وجود، هنوز مشخص نیست که این دستگاه تاشو از چه طراحی بهره خواهد برد و چه مشخصاتی خواهد داشت. پیشتر گفته شده بود که ممکن است دستگاه تاشو گوگل از برخی جهات، شباهت‌هایی با اوپو فایند N داشته باشد. اما هیچ کدام از این اطلاعات، به صورت رسمی از سوی گوگل تایید نشده است و تا فصل اول سال آینده میلادی نیز زمانی زیادی در پیش داریم تا مشخصات فاش شده این دستگاه به اشتراک گذاشته شود.

در حال حاضر، گوگل و طرفدارانش روی جدیدترین سری پیکسل 7 که رونمایی شده‌اند، تمرکز کرده‌اند. باید دید در ادامه، چه مشخصاتی از این موبایل جدید به اشتراک گذاشته می‌شود. آنچه اکنون واضح است، گوگل در سال جاری میلادی دستگاه تاشو خود را رونمایی نخواهد کرد و این موضوع حداقل به سه ماهه اول سال آینده میلادی موکول خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی