ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی تب S9
تکنولوژی

سامسونگ احتمالا گلکسی تب S9 را به دلیل تقاضای کم بازار، دیرتر معرفی می‌کند

احتمالا این تبلت‌ها همراه با نسل بعدی گوشی‌های تاشو و اواسط سال 2023 معرفی خواهند شد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

طبق گزارش جدیدی، سامسونگ ممکن است اوایل سال آینده در کنار سری گلکسی S23 تبلت پرچمدار جدیدی معرفی نکند. طبق این گزارش‌ها، غول فناوری همزمان با ابهامات اقتصادی جهانی، ظاهرا تصمیم گرفته تا معرفی و عرضه گلکسی تب S9 را به تعویق بیندازد، زیرا تقاضا برای تبلت‌ها کاهش پیدا کرده است.

به گفته نشریه The Elec، این شرکت قصد داشت توسعه سری گلکسی تب S9 را در دسامبر سال جاری آغاز کند. با این وجود، تبلت‌ها قرار است در اوایل سال آینده و احتمالا در کنار سری گلکسی S23 یا اندگی پس از آن معرفی می‌شوند. متاسفانه، ظاهرا شرایط کنونی بازار، سامسونگ را مجبور کرده تا تولید تبلت‌های خود را به تاخیر بیندازد.

البته ظاهرا این شرکت همچنان قصد دارد گلکسی تب S9 را سال آینده عرضه کند، اما جدول زمانی آن نامشخص است. شاید این محصولات در کنار نسل بعدی گوشی‌های تاشو و در اواسط سال 2023 معرفی شوند.

موانع اقتصادی دلیل تاخیر گلکسی تب S9

تبلت سامسونگ

سامسونگ سری گلکسی تب S8 را در کنار گوشی‌های سری گلکسی S22 در فوریه امسال معرفی کرد. این تبلت‌ها 18 ماه پس از سری گلکسی تب S7 که آگوست 2020 وارد بازار شده بودند، معرفی شدند. غول فناوری در سال 2021 هیچ تبلت پرچمدار را روانه بازار نکرد، زیرا تقاضا پس از افزایش در طول همه‌گیری کاهش یافت. اما با بهبود شرایط جهانی، انتظار می‌رفت تا اوایل سال آینده تبلت‌های سری گلکسی تب S9 روانه بازار شوند.

اما با وجود موانع اقتصادی بسیار زیاد، بازار در حال تجربه رکود دیگری است. شرکت تحقیقاتی DSCC پیش بینی کرده بود که بازار جهانی تبلت‌ها در سال جاری 8 درصد کاهش پیدا خواهد کرد، هرچند نسبت به مدل‌های پریمیوم خوش‌بین بود. این شرکت افزایش 22 درصدی عرضه تبلت‌های پریمیوم را تخمین زد. اما سامسونگ محتاط است و به همین دلیل شاید طرفداران باید بیشتر منتظر یک تبلت اندرویدی برتر جدید باشند. با این وجود، باید منتظر اخبار بیشتری باشیم.

علاوه بر این، سامسونگ همچنین در حال کار روی گلکسی تب S8 FE است که اخیرا نتایج بنچمارک آن فاش شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی