ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کریپتوکارنسی

بررسی نظرات کارشناسان درباره قیمت بیت کوین

بررسی نظرات کارشناسان درباره قیمت بیت کوین می‌تواند به درک تصویری کلی از آینده ارزهای دیجیتال کمک کند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵

پیش‌بینی آینده قیمت بیت‌کوین مسئله‌ای است که دغدغه همه فعالان و سرمایه‌گذاران این حوزه است. درباره قیمت این ارز دیجیتال نظرات و تحلیل‌های متفاوتی وجود دارد؛ برخی از تحلیلگران معتقدند که بیت‌کوین در آینده رشد بسیار زیادی خواهد داشت و حتی از فلزات ارزشمند سبقت می‌گیرد. از طرفی دیگر، برخی تحلیلگران و کارشناسان نمی‌توانند چندان درباره آینده بیت کوین خوش‌بین باشند.

با توجه به طیف گسترده پیش‌بینی‌ها در رابطه با قیمت بیت کوین، یافتن جواب درست چندان کار ساده‌ای نیست؛ اما بررسی نظرات این کارشناسان می‌تواند به درک تصویری کلی از آینده بیت کوین و به‌طور کلی قیمت ارزهای دیجیتال کمک کند.

«جان پفر»، تحلیلگر بازارهای مالی در مورد آینده بیت‌کوین، پیش‌بینی هیجان‌انگیزی دارد. او معتقد است که بیت کوین در آینده جای طلا را می‌گیرد. یعنی به ابزاری برای ذخیره دارایی و ذخایر ارزی تبدیل خواهد شد. با توجه به این مسئله او روند کلی قیمت بیت‌کوین را صعودی ارزیابی کرده و حتی از احتمال قیمت 700 هزار دلار صحبت می‌کند.

«مایک نووگراتز»، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال بوده و از سال 1989 فعالیت در بازارهای مالی را آغاز کرده و علاوه بر این در شرکت‌هایی مانند گلدمن ساکس، هادسون ریور پارک و فورترس نیز فعالیت داشته است. او خود یکی از افرادی بوده که موفق به کسب سود بسیار زیادی از بازار ارزهای دیجیتال شده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش‌بینی‌های نووگراتز در مورد بیت کوین تا به امروز تحقق‌یافته است. او جزو معدود افرادی است که در سال 2017 قیمت 10 هزار دلاری بیت کوین و در سال 2020 قیمت 65 هزاری آن را پیش‌بینی کرد. او معتقد است که روند صعودی بیت کوین بعد از پاییز 1401 فرا خواهد رسید. 

«توماس لی» یکی دیگر از سرمایه‌گذاران بیت کوین است که به افزایش قیمت ارز دیجیتال در آینده امید دارد. او معتقد است که قیمت بیت کوین به زودی به ارزش 125 هزار دلار خواهد رسید. دلیلی پیش‌بینی او افزایش پذیرش بیت کوین در کشورها و بین مردم است. 

«جان مک افی»، برنامه‌نویس مشهور جهانی است که پیش‌بینی هیجان‌انگیزی در رابطه قیمت بیت کوین دارد. او معتقد است که قیمت بیت کوین تا یک میلیون دلار خواهد رفت.

«وینی لینگهام» نیز نظری مشابه با جان مک افی دارد. با این تفاوت که معتقد است بیت کوین برای قیمت 1 میلیون دلاری به زمان بیشتری نیاز دارد. او معتقد است که تا سال 2030 قیمت بیت کوین بین 100 هزار تا 1 میلیون دلار خواهد بود.

«جو دیویس»، اقتصاددان شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری ونگارد است و به هیچ عنوان به بیت کوین و ارزهای دیجیتال باور ندارد. او معتقد است که تا زمانی که نوسانات قیمت بیت کوین چنین بالا باشد؛ بیت کوین فاقد ارزش است.

«دیمین سولاش»، یکی از عجیب‌ترین پیش‌بینی‌ها را داشت که بازار ارزهای دیجیتال به سرعت خلاف آن را ثابت کرد. او در سال 2021 پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا دو ماه آینده صفر خواهد بود و حالا در اواسط سال 2022 هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است!

«جردن بلفورت»، مشهور به گرگ وال استریت، که اخیراً نظرات مثبتی در مورد بیت کوین داشته است پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین طی 3 تا 5 ماه آینده، سرمایه‌گذاران را به سود خواهد رساند. او به هولدرها توصیه کرد که دارایی بیت کوین خود را حداقل تا 36 ماه دیگر نقد نکنند. 

قیمت ارز دیجیتال

آینده قیمت بیت کوین را چگونه می‌توان ارزیابی کرد؟

تمام این نظرات، چه مثبت و چه منفی، بخشی از نظر کارشناسان در مورد آینده بیت کوین است. اگر به آینده قیمت بیت کوین باور دارید یا برعکس؛ نباید از مواجهه با نظرات مخالف خود هراس داشته باشید. این نظرات حتی اگر نتیجه‌گیری درستی نداشته باشند هم می‌توانند در استدلال کردن برای یک سرمایه‌گذاری مناسب به شما کمک کنند.

شما می‌توانید با توجه به مجموع این نظرات، بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود را به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اختصاص بدهید. دقت داشته باشید که تنها بخشی از سرمایه‌تان را که تاثیر چندانی در زندگی روزمره شما ندارد وارد بازارهای مالی کنید. قیمت ارز دیجیتال به طور کلی و قیمت بیت کوین به طور خاص، می‌تواند در آینده تغییرات بسیار زیادی باشد و پیش‌بینی آن به این سادگی‌ها ممکن نیست.

بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال برای بسیاری از معامله‌گران به معنای فرصت بیشتر برای کسب سود است. شما نیز می‌توانید از این فرصت‌ها برای کسب درآمد استفاده کنید، اما کارشناسان تاکید می کنند که طمع نکنید و برای ورود به این بازار، دارایی‌های دیگرتان را نفروشید. 

قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال را در نوبیتکس رصد کنید

نوبیتکس با بیش از چهار میلیون کاربر، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایران است. شما می‌توانید برای معامله یا سرمایه‌گذاری، از پلتفرم نوبیتکس کمک بگیرید. امکان مشاهده قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به تومان و تتر و استفاده از نمودار این ارزها و همچنین استفاده از ابزار معاملاتی مانند حد ضرر، اعلان تغییرات قیمتی، آنالیز سود و زیان پورتفو، تنها بخشی از خدمات نوبیتکس است که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به صورت حرفه‌ای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال را شروع کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی