ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نیسان ورسا 2023
اخبار خودرو

گزینه جدی واردات با قیمت کمتر از 700 میلیون تومان: نیسان ورسا 2023 معرفی شد

نیسان ورسا 2023 نیسان ورسا مدل 2023 معرفی شد. این نسخه در مقایسه به مدل سال قبل تفاوت‌هایی دارد و با چهره بروزتر و امکانات بیشتر آمده تا بیش از پیش نظر مثبت مشتریان خودروهای ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

نیسان ورسا مدل 2023 معرفی شد. این نسخه در مقایسه به مدل سال قبل تفاوت‌هایی دارد و با چهره بروزتر و امکانات بیشتر آمده تا بیش از پیش نظر مثبت مشتریان خودروهای ارزان‌قیمت را جلب کند. این خودرو از اواخر پاییز راهی بازارهای بین‌المللی خواهد شد. با قیمت پایه تقریبا 20 هزار دلار (کمتر از 700 میلیون تومان) این سدان یکی از ارزان‌ترین خودروهای صفر کیلومتر بازار آمریکا به شمار می‌رود.

نیسان ورسا مدل 2023

رشد ابعاد جلوپنجره شاخص‌ترین تغییر نیسان ورسا 2023

از نظر طراحی بیرونی باید گفت دامنه تغییرات در نیسان ورسا 2023 آنقدر زیاد و چشمگیر نیست. رشد ابعاد جلوپنجره، بارزترین تفاوتی است که به چشم می‌خورد. این جلوپنجره که از آن با عنوان V-Motion یاد می‌شود، حالا عرض بیشتری دارد و خطوط موجود روی آن در دو طرف به قطعات کرومی ختم می‌شوند. هر چند استفاده از این قطعات باعث خوشحالی می‌شود، ولی وقتی بدانیم نیسان تزئینات کرومی اطراف لوگوی کمپانی را حذف کرده، این خوشحالی زیاد دوام نخواهد آورد! بد نیست بدانید ورسا 2023 لوگوی جدید نیسان را روی پیشانی خود دارد. این لوگو ساده‌تر از قبل است.

نیسان ورسا مدل 2023
طراحان نیسان در قسمت پایینی سپر نیسان ورسا 2023 نیز بازنگری‌هایی انجام داده‌اند.

عرضه در سه تریم مختلف

نیسان ورسا 2023 در سه تریم S، SV و SR به فروش خواهد رسید. نکته عجیب اینکه تریم پایه S چهره‌ای مشابه با مدل 2022 دارد و فقط با سفارش پکیج S Plus تغییرات مدل 2023 به آن اضافه می‌شود. این پکیج امکاناتی مثل اپل کارپلی، اندروید اتو، صندلی‌های عقب با قابلیت تا شدن با نسبت 60/40 و رینگ‌های 16 اینچی را به ورسا اضافه می‌کند. در حالت استاندارد این سدان ژاپنی ارزان‌قیمت از نمایشگر 7 اینچی لمسی، سه پورت USB و سیستم ورود بدون کلید سود می‌برد.

نیسان ورسا مدل 2023
نیسان ورسا 2023

نیسان ورسا 2023 در تریم میان‌رده SV نسبت به مدل سال قبل، با ویژگی‌های جدیدتری به دست مشتری خواهد رسید. زیرآرنجی کنسول میانی، پد مخصوص برای شارژ بی‌سیم تلفن همراه و رنگ آبی برای فضای داخلی از جمله این ویژگی‌ها هستند.

نیسان ورسا 2023

سیستم اینفوتینمنت در تریم SV از نیسان ورسا 2023 به وسیله یک نمایشگر لمسی 8 اینچی مدیریت می‌شود. این تریم از کروز کنترل هوشمند، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و قابلیت‌های ارتباطی متنوع بهره می‌برد. این تریم به همراه تریم پرچمدار SR برای اولین بار با رنگ خاکستری اختصاصی نیسان قابل سفارش خواهد بود. تریم SR نیز با رینگ‌های 17 اینچی جدید به فروش خواهد رسید.

نیسان ورسا 2023

نیسان ورسا 2023 با وجود قیمت پایین، از نظر ایمنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این سدان اقتصادی در حالت استاندارد به سیستم‌هایی مثل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابرین پیاده، دستیار نور بالا، ترمز عقب خودکار و اخطار خروج از بین خطوط مجهز است. در این دسته، دو سیستم اخطار وجود ترافیک در پشت خودرو و اخطار نقطه کور در لیست آپشن‌ها حضور دارند.

نیسان ورسا 2023

مشخصات فنی

در زیر کاپوت نیسان ورسا 2023 همان موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر انجام وظیفه می‌کند. این موتور تغییر خاصی ندارد و همچون قبل توانایی تولید 122 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور را دارد. در تریم پایه S نیروی تولیدی این موتور به وسیله گیربکس 5 سرعته دستی به سمت چرخ‌ها هدایت می‌شود. البته امکان سفارش گیربکس CVT بصورت یک آپشن برای علاقه‌مندان وجود دارد. این گیربکس در دو تریم SV و SR استاندارد است.

نیسان ورسا 2023

در رابطه با قیمت نیسان ورسا 2023 فعلا اطلاعاتی در دست نیست و جزئیات آن بعدا و در نزدیکی‌های زمان عرضه منتشر خواهد شد. مدل 2022 از این سدان ژاپنی با پرداخت 20,085 دلار قابل خرید است. از آنجایی که گرانی به بازار خودروی آمریکا و دیگر کشورها نیز سرایت کرده، به احتمال فراوان قیمت ورسا 2023 با افزایش همراه خواهد بود. این خودرو در نمایشگاه میامی رسما پرده‌برداری می‌شود.

نیسان ورسا 2023

گفتنی است با توجه به قیمت رقابتی و محبوبیتی که برند نیسان در کشور ما دارد، ورسا می‌توانست یکی از گزینه‌های جذاب برای واردات باشد. اما احتمالا در جریان هستید که قوانین جدید و سقف قیمت 20 هزار یورویی، اجازه ورود آن به بازار کشور ما را نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی