ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنیاد TMRW در جیتکس 2022 از ROOM و «اینترنت زندگی» رونمایی کرد

بنیاد TMRW در نمایشگاه جیتکس 2022 اعلام کرد که دو سرویس جدید ROOM و «اینترنت زندگی» تجربه تعامل را ارتقا خواهند داد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

فناوری در حوزه‌های مختلف از جمله در بخش بهداشت، گردشگری، آموزش، خرده‌فروشی و کار از راه دور از استراتژی متاورس دبی حمایت کرده است. حالا بنیاد TMRW در نمایشگاه جیتکس 2022 از راهکار ارتباطات سه‌بعدی خود موسوم به ROOM و اینترنت سه‌بعدی جدیدی به نام «اینترنت زندگی» رونمایی کرده است.

«روم» اجازه برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی سه‌بعدی را بر پایه مرورگرها می‌دهد. این فناوری که با در نظر گرفتن کارهای روزمره افراد ساخته شده، تجربه تماس‌های ویدیویی را ارتقا می‌دهد. این فناوری با شبیه‌سازی ماهیت بشر توانایی تعامل برقرار کردن به طبیعی‌ترین شکل ممکن را فراهم می‌کند.

نمایشگاه جیتکس 2022

ROOM و اینترنت زندگی شیوه تعامل ما را تغییر می‌دهند

«سوات یرلی»، موسس و مدیرعامل بنیاد TMRW می‌گوید: «بسیار مفتخریم که از روم در نمایشگاه جهانی جیتکس امسال رونمایی می‌کنیم، جایی که هزاران نفر از رهبران دنیای فناوری و تجارت هر ساله کنار هم جمع می‌شوند. اعضای تیم ما که به شکلی عمیق به ساخت فضاهای دیجیتالی با الهام از زندگی واقعی علاقه دارند، به نحوی خستگی‌ناپذیر تلاش کرده‌اند تا روم را به بازار عرضه کنند. بی‌صبرانه منتظریم تا به‌صورت فیزیکی و مجازی این‌جا در جیتکس با مخاطبان دیدار کنیم. روم و اینترنت زندگی برای همیشه شیوه کنار هم آمدن ما را تغییر می‌دهند.»

TMRW بر اساس فناوری پتنت‌شده‌ای به نام RealityOS راهکارهای عملی و واقعی وب 3 را با حضور حقیقی افراد و نه فقط آواتارهایشان ارائه می‌کند. یرلی می‌گوید: «ما با استفاده از رایانش سه‌بعدی اجتماعیِ خود قابلیت همکاری پایدار و آنی در دنیاهای کسب و کار، آموزش، سیاست، ورزش و سرگرمی را فراهم می‌کنیم. اینترنت زندگی انسانی‌ترین روش تعامل از طریق اینترنت است.»

نمایشگاه جیتکس 2022 از تاریخ 10 تا 14 اکتبر مصادف با 18 تا 22 مهر در دبی برگزار می‌شود و مثل هر سال میزبان فعالانی در زمینه فناوری اطلاعات است. این نمایشگاه که از بیش از 4 دهه پیش پابرجا مانده، بیشتر به شکل‌گیری پروژه‌های فناوری مختلف در مناطق خاورمیانه، آفریقا و آسیا می‌پردازد.

همراه اول اسپانسر دیجیاتو در جیتکس ۲۰۲۲

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی