ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

داک صوتی
تکنولوژی

مایکروسافت از بلندگوی چند منظوره Audio Dock با دکمه مخصوص Teams رونمایی کرد

این بلندگوی چند منظوره برگزاری جلسات در مایکروسافت تیمز را ساده‌تر می‌کند.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۹

مایکروسافت از سیستم بلندگوی چند منظوره Audio Dock با طراحی بیضی شکل و مجهز به دکمه اختصاصی مایکروسافت تیمز‌ رونمایی کرد که با قابلیت‌های خوبی که دارد، برگزاری جلسات در این برنامه را ساده‌تر می‌کند.

این داک صوتی دارای چهار پورت از جمله یک پورت HDMI، یک پورت USB-A  و دو پورت USB-C است که برای از شلوغ شدن میز کار جلوگیری کرده و در عین حال امکانات خوبی را در اختیار قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند حداکثر دو نمایشگر را با اتصالات HDMI و USB-C  به آن وصل کنند. همچنین این داک صوتی شارژر عبوری تا 60 وات را پشتیبانی می‌کند.

داک صوتی جدید مایکروسافت

این بلندگوی چند منظوره می‌تواند نویز را به صورت قابل توجهی کاهش داده و صدایی مطلوب ارائه دهد. در هنگام برگزاری جلسات صوتی وضعیت میکروفون کاربر را از نظر وضوح صدا به خوبی نشان می‌دهد و گزینه مناسبی برای استفاده در جلسات با مایکروسافت تیمز است.  این داک صوتی دارای دکمه اختصاصی برای پیوستن سریع به جلسات مایکروسافت تیمز و بالا بردن دست در اختیار قرار می‌دهد.

همچنین این بلندگوی چند منظوره دارای یک کنترل از راه دور دستی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی به جلسات تیمز ملحق شوند. همچنین با سایر برنامه‌های جلسه مانند پاورپوینت و سایر برنامه‌های دیگر مانند Prezi  یا Keynote کار می‌کند. کاربران می‌توانند با کنترل از راه دور به راحتی اسلایدها را جلو و عقب زده و جلسات را مدیریت کنند.

همانطور که در تصویر این داک صوتی مشاهده می‌شود، دکمه‌ای برای مایکروسافت تیمز روی آن تعبیه شده است. این دکمه اختصاصی با کنترل از راه دور از طریق بلوتوث نیز کار می‌کند و دارای بردی حدود 10 متر است. به صورت مشابه روی کنترل داک صوتی نیز دکمه‌هایی مخصوص مایکروسافت تیمز تعبیه شده است تا اگر کاربران پشت میز کار نباشند بتوانند به راحتی در جلسات تیمز حضور پیدا کنند.

مایکروسافت هنوز تاریخ عرضه و قیمت داک صوتی جدید را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی