ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور فعال شرکت تسکو (TSCO) در نمایشگاه جیتکس 2022 

تسکو در جیتکس 2022 ضمن ارائه آخرین دستاوردهای مجموعه خود، سبد محصولاتش را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۵

شرکت دانش‌بنیان تسکو در نمایشگاه جیتکس دبی حضوری فعالی داشته و ضمن ارائه آخرین دستاوردهای مجموعه خود، سبد محصولاتش را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد.

نمایشگاه جیتکس که هرساله در امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار می‌شود، یکی از تاثیرگذارترین و مهم‌ترین رویدادها در صنعت تکنولوژی و فناوری به‌شمار می‌رود که امسال 18 الی 22 مهر ماه در حال برگزاری است.

این رویداد بزرگ‌ترین و مطرح ترین تولیدکنندگان فناوری دنیا را گرد هم می‌آورد و برای مدیران و متخصصین شرکت‌های متعدد در حوزه فناوری فرصت ملاقات با یکدیگر را فراهم می‌کند.

در نمایشگاه جیتکس امسال، شرکت توسن سیستم شرق با نام تجاری «تسکو» نیز حضور فعالی دارد. تسکو به عنوان یک شرکت دانش بنیان ایرانی تولید کننده مدرن ترین لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و تجهیزات صوتی و تصویری بیش از 20 سال است که در بازار فناوری کشور حضوری فعال دارد.

تسکو در جیتکس 2022

تسکو (TSCO) در جیتکس 2022، ضمن ارائه آخرین دستاوردهای مجموعه خود در تولید تجهیزات جانبی در حوزه فناوری اطلاعات، سبد محصولات متنوع خود را در معرض دید شرکت کنندگان در این نمایشگاه قرار داده است.

در حال حاضر محصولات این شرکت علاوه بر توزیع در سراسر ایران، در کشورهای همسایه و برخی کشورهای اروپایی نیز توزیع گسترده‌ای دارند و این شرکت در زمینه صادرات محصولات خود برنامه‌های جدی و مفصلی تدارک دیده است.

«جمال جعفری»، مدیرعامل شرکت تسکو در گفتگویی با اشاره به استقبال قابل توجه مخاطبان از غرفه محصولات این شرکت، به رضایت مخاطبان بین المللی از قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات‌شان اشاره کرد.

او با بیان اینکه جهت توسعه بازار بین المللی شرکت تسکو مذاکرات متعددی با سازمان‌های گوناگون صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد که به زودی محصولات این شرکت در ابعاد جهانی حضور موثرتر و فعال‌تری داشته باشند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از محصولات متنوع شرکت تسکو و شیوه همکاری یا خرید از محصولات این شرکت می توانند به آدرس وبسایت رسمی این شرکت مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی