ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصویر زنده منتسب به شیائومی 13 با طراحی متفاوت دوربین

ظاهرا شیائومی برای نسل بعدی پرچمدارش به سراغ یک ماژول دوربین غول‌پیکر و مربعی می‌رود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

هرچه به ماه‌های پایانی 2022 نزدیک‌تر می‌شویم، باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری درباره نسل بعدی پرچمدارها باشیم. حالا تصویری زنده منتسب به شیائومی 13 منتشر شده که پنل پشتی آن را نشان می‌دهد و از طراحی ماژول دوربین حکایت دارد.

تصویری که توسط Cool APK منتشر شده، ظاهرا پنل پشتی شیائومی 13 استاندارد را به نمایش می‌‌گذارد. البته همانطور که گفتیم، این تصویر منتسب به پرچمدار شیائومی است و نمی‌توان صحت آن را تایید کرد، بنابراین شاید با یک عکس جعلی یا محصول دیگری روبه‌رو باشیم.

طراحی احتمالی شیائومی 13

عکس زنده منتسب به شیائومی 13

اگر واقعا این تصویر مربوط به شیائومی 13 باشد، چینی‌ها برای طراحی ماژول دوربین از مدل می 11 اولترا الهام گرفته‌اند. در ماژول دوربین مربعی شکل پرچمدار بعدی شیائومی، سه دوربین به همراه فلاش LED به چشم می‌خورد و برخلاف می 11 اولترا، فاقد نمایشگر ثانویه است. همین بازگشت به قدیم می‌تواند صحت این عکس را زیرسوال ببرد.

شیائومی معمولا سعی می‌کند برای هر نسل از پرچمدارهایش به سراغ طراحی جدیدی برود، بنابراین استفاده از سبک طراحی گوشی قدیمی‌اش در پرچمداری که اواخر 2022/اوایل 2023 روانه بازار می‌شود، چندان منطقی نیست.

از سوی دیگر، طبق شایعات باید پیش از شیائومی 13، منتظر پرچمدارهای ردمی یعنی سری ردمی K60 باشیم. بنابراین شاید تصویر منتشر شده مربوط به ردمی K60 و نه پرچمداری با برند شیائومی باشد.

روی ماژول دوربین و بالای فلاش دوربین، عبارت LASER به چشم می‌خورد که می‌تواند مربوط به فناوری فوکوس خودکار لیزری باشد. تصویر فاش شده، کیفیت بالایی ندارد بنابراین نمی‌دانیم روی آن برند لایکا هم حک شده یا خیر.

طبق شایعات، شیائومی 13 به نمایشگر 6.38 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و مدل پرو به پنل 6.73 اینچی +QHD مجهز می‌‌شوند. قدرت این محصولات را تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو تامین خواهد کرد و همچنین قادر به پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی