ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویدیو

معرفی کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P

کامپیوتر آل این وان جدید MSI گزینه‌ای مناسب برای کارهای اداری و خانگی محسوب می‌شود.

نوشته شده ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۰
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۰

کامپیوترهای یکپارچه یا All-in-One به دلیل طراحی زیبا و ابعاد جمع‌وجور در سال‌های گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. ام‌اس‌آی یکی از کمپانی‌های باسابقه در حوزه All-in-One به‌شمار می‌رود و محصولات متعددی را روانه بازار کرده است. در این مطلب می‌خواهیم شما را با کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P آشنا کنیم که یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده عمومی و اداری به‌شمار می‌رود.

کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P از ویژگی‌های جالبی مانند پایه حرفه‌ای قابل تنظیم، سخت‌افزار قوی و نسبتا به‌روز و طراحی زیبا بهره می‌برد. محصولی که ما در اختیار داریم به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و می‌تواند تمام نیازهای عمومی و نیمه حرفه‌ای شما را برآورده کند.

معرفی ویدیویی کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P

فهرست مشخصات کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P

  • نمایشگر ٢٣.٨ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی
  • پردازنده اینتل Core i7-1165G7
  • ١۶ گیگابایت حافظه رم (قابل ارتقاء تا ۶۴ گیگابایت)
  • ۵١٢ گیگابایت حافظه SSD از نوع PCIe M.2
  • مجهز به درگاه SATA برای اتصال حافظه SSD یا هارد دیسک ۲.۵ اینچی
  • پایه حرفه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع تا ۱۳ سانتی‌متر
  • وزن ۶.۱۶ کیلوگرم
  • قیمت حدود ۳۵ میلیون تومان
  • گارانتی ۱۸ ماهه شرکت ماتریس

طراحی و کیفیت ساخت

یکی از شاخصه‌های قابل‌توجه کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P را می‌توان طراحی آن دانست. این محصول از سری مدرن، طراحی شیک و به‌روزی دارد و در رنگ‌بندی مشکی یا سفید/نقره‌ای به دست شما می‌رسد.

روی قاب پشتی لوگوی مدرن MSI جا خوش کرده و محل اتصال پایه حرفه‌یا نیز در وسط می‌بینیم. با استفاده از این پایه می‌توانید ارتفاع مانیتور را تا ۱۳ سانتی‌متر تغییر دهید. این ویژگی می‌تواند به حفظ سلامت افرادی که ساعت‌های متمادی از کامپیوتر استفاده کنند کمک نماید. این دستگاه از استاندارد VESA 75 نیز پشتیبانی می‌کند و در صورت نیاز می‌توانید آن را به پایه‌های دیگر متصل کرده یا روی دیوار نصب کنید.

از نمای جلو نمایشگر ۲۳.۸ اینچی با حاشیه‌های باریک در سه طرف خودنمایی می‌کند. یکی از ویژگی‌های متمایز این محصول با مدل AM241 این است که در نسل جدید شاهد استفاده از وب‌کم در بالای نمایشگر هستیم. وب‌کم آل این وان MSI AM242P کیفیت متوسطی دارد و احتمالا برای استفاده عمومی کفایت می‌کند. همچنین در صورتی که به وب‌کم نیاز ندارید می‌توانید پوشش محافظ را روی آن قرار داده و از حریم خصوصی خود حفاظت کنید.

کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P به اسپیکر استریو ۲.۵ واتی مجهز شده که البته قدرت زیادی ندارد. وزن این دستگاه حدود ۶ کیلوگرم است و با ابعاد مناسب، میز کار شما را خلوت‌تر از قبل می‌کند. شرکت تایوانی همراه این محصول، کیبورد و ماوس بی‌سیم سفیدرنگی را نیز ارائه می‌دهند که با یک دانگل استاندارد به دستگاه وصل شده و تجربه یکپارچه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

درگاه‌های ارتباطی

ام‌اس‌آی در بخش درگاه‌ها و پورت‌های ارتباطی کم نگذاشته و شاهد تنوع بالایی در پورت‌های موجود در این All-in-One هستیم. بنابراین حتی کاربران حرفه‌ای نیز هنگام استفاده از این محصول با محدودیتی مواجه نخواهند شد.

درگاه‌های ارتباطی کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P به دو دسته تقسیم شده‌اند. پشت دستگاه شاهد جک شبکه، دو درگاه USB 2.0 نوع A و دو درگاه HDMI هستیم. یکی از این درگاه‌ها برای خروجی تصویر و دیگری برای دریافت تصویر به‌کار می‌رود. بنابراین از نمایشگر این محصول می‌توانید به‌عنوان نمایشگر دیگر دستگاه‌ها مانند لپ‌تاپ یا کنسول‌های بازی نیز استفاده کنید.

لبه سمت چپ دستگاه نیز شاهد دو درگاه USB 3.2 نوع C، دو درگاه USB 3.2 نوع A و جک هدفون هستیم. از نظر ارتباط بی‌سیم نیز با بهره‌گیری از ماژول وایرلس اینتل AX201 امکان پشتیبانی از وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ نیز به این دستگاه اضافه شده است.

یکی از ویژگی‌های جالب کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P محفظه مخصوص نصب درایوهای ۲.۵ اینچی است که تنها با باز کردن یک پیچ در دسترس شما قرار می‌گیرد. با این درگاه می‌توانید به‌سرعت یک حافظه SSD یا هارد دیسک ۲.۵ اینچی را به دستگاه اضافه کرده و اطلاعات خود را جابجا کنید.

نمایشگر

ام‌اس‌آی از نمایشگر ٢٣.٨ اینچی IPS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ١٩٢۰ پیکسلی در کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P استفاده کرده است. این نمایشگر کیفیت مطلوبی دارد و برای استفاده عمومی و اداری می‌توانید روی آن حساب کنید.

تایوانی‌ها از قابلیت‌های معمول مانیتورهای خود روی این محصول نیز استفاده کرده‌اند. ویژگی‌هایی مانند کاهش پرتوهای مضر نور آبی و آنتی فلیکر به شما کمک می‌کنند تا حین کار کردن در طولانی‌مدت با این All-in-One، کم‌تر خسته شوید. به‌کارگیری روکش مات روی نمایشگر این دستگاه نیز سبب می‌شود تا مشکلی به هنگام استفاده از آن در محیط‌های پر نور نداشته باشید.

سخت‌افزار

کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P با پیکربندی‌های سخت‌افزاری متنوعی در بازار حضور دارد. مدلی که به دست ما رسیده قوی‌ترین مدل است و قیمت بالایی دارد، اما در صورت نیاز می‌توانید مدل‌هایی با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i3 یا Core i5 را با ظرفیت‌های پایین‌تر رم و حافظه داخلی بخرید.

ترکیب سخت‌افزاری این دستگاه یعنی Core i7-1165G7 در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه رم را پیش از این در ده‌ها مدل لپ‌تاپ و کامپیوتر دیگر نیز دیده‌ایم و می‌دانیم که توانایی اجرای تمام برنامه‌ها و رفع نیازهایی چون ویرایش تصاویر، تدوین ویدیوهای نه‌چندان سنگین و حتی اجرای بعضی بازی‌ها را دارد.

سیستم خنک‌سازی کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P نیز بسیار کم‌صدا و کارآمد است و حتی زیر فشار سنگین، به‌خوبی می‌تواند دستگاه را خنک کند. حین استفاده عمومی و روزمره، هیچ‌گاه صدای فن دستگاه را نخواهید شنید.

جمع‌بندی

کامپیوترهای آل این وان بین بهترین گزینه‌ها برای استفاده عمومی و اداری قرار می‌گیرند. انتخاب و خرید این محصولات کاملا ساده و کم دردسر است و میز کار شما تقریبا همیشه تمیز و مرتب خواهد بود. مصرف انرژی کم و هزینه تعمیر و نگهداری پایین را نیز باید به مزایای این محصولات اضافه کرد.

کامپیوتر آل این وان MSI Modern AM242P در بالاترین مدل و با قیمت ۳۵ میلیون تومان، گزینه‌ای مناسب برای رفع نیازهای عمومی و حتی نیمه حرفه‌ای است و با پایه حرفه‌ای، ارگونومی بهتری را هنگام کار برای شما فراهم می‌کند. پشتیبانی از ماژول امنیتی TPM و استانداردهای متعدد حفاظتی برای افزایش طول عمر دستگاه نیز از دیگر ویژگی‌های آن است. گارانتی ۱۸ ماهه ماتریس نیز تضمین کافی برای خرید این محصول ایجاد می‌کند. شرکت ماتریس در اکثر شهرهای بزرگ ایران خدمات خود را ارائه می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی