ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند
تکنولوژی

ساعت هوشمند Amazfit Falcon با سیستم تمرین هوش مصنوعی و 14 روز شارژدهی معرفی شد

این ساعت هوشمند 499.99 دلار قیمت دارد و با وجود ویژگی‌هایی مانند نمایشگر تیتانیوم و گواهی ATM 20 بسیار بادوام است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

در هفته‌های گذشته برخی مشخصات ساعت هوشمند Amazfit Falcon فاش شده بود و حالا این دستگاه به‌طور رسمی معرفی شده و در ادامه تمام ویژگی‌ها و مشخصات آن را مرور خواهیم کرد.

مشخصات ساعت هوشمند Amazfit Falcon

Amazfit Falcon

Amazfit در ساعت هوشمند جدید خود روی دوام تمرکز کرده است، زیرا Amazfit Falcon دارای نمایشگر شیشه‌ای بادوامی از جنس تیتانیوم و کریستال یاقوت کبود است. صفحه نمایش دستگاه یک پنل 1.28 اینچی AMOLED با وضوح 416 در 416 پیکسل و حداکثر روشنایی 1000 نیت است. وجود گواهی 20 ATM نیز باعث شده تا با خیال راحت در هنگام شنا بتوان از آن استفاده کرد.

ساعت هوشمند دارای یک الگوریتم آموزشی هوشمند به نام Zepp Coach است. این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی، بر اساس مشخصات فیزیکی و تجربه کاربران، به آن‌ها تمرین‌هایی را ارائه می‌کند. 150 حالت ورزشی و تمرین در این دستگاه وجود دارد و Falcon را می‌توان از طریق بلوتوث به لوازم جانبی تناسب اندام مانند کمربند ضربان قلب متصل کرد.

زمانی که دستگاه پوشیدنی روی حالت ورزشی خود باشد، نمایشگر آن همیشه روشن است، بنابراین برای نظارت بر آمار تمرین خود، نیازی نیست تا صفحه آن را روشن نگه دارید. همچنین می‌توان هدفون‌های بی‌سیم خود را به دستگاه متصل کرد و موسیقی‌های ذخیره‌شده روی حافظه 4 گیگابایتی آن را گوش داد.

با پشتیبانی از چندین سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای و ردیابی GPS دو بانده نیز می‌توانید مسیرهای طی شده خود را به درستی بررسی کنید.

علاوه بر این، می‌توانید داده‌های تمرین خود را از برنامه‌هایی مانند Apple Health یا Strava به این دستگاه منتقل کنید. قابلیت‌های ردیابی خواب، ضربان قلب، اکسیژن خون و نظارت بر سطح استرس نیز از جمله ویژگی‌های سلامتی دیگر این ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

به گفته Amazfit، با استفاده منظم، باتری 500 میلی آمپر ساعتی آن با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 14 روز دوام بیاورد.

قیمت و زمان عرضه

Amazfit Falcon با قیمت 499.99 دلار در ایالات متحده عرضه شده است. در مناطقی از اروپا مانند بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا نیز با قیمت 499.99 یورو می‌توان آن را خریداری کرد. در کشورهای دیگری مانند برزیل و مکزیک نیز این دستگاه در آینده عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی