ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

MIUI 14
تکنولوژی

آزمایش داخلی رابط کاربری MIUI 14 روی سری شیائومی 13 ظاهرا آغاز شده است

به نظر می‌رسد که شیائومی در آستانه رونمایی از شیائومی 13 آزمایش رابط کاربری MIUI 14 روی این دستگاه‌ها را آغاز کرده است.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

سری شیائومی 13 شامل یک مدل استاندارد و یک مدل پرو خواهد بود و احتمالا در ماه نوامبر (آبان - آذر) وارد بازار می‌شود. حالا شواهدی به دست آمده که نشان می‌دهد این دو دستگاه پیش از عرضه، تحت آزمایش‌های داخلی برای MIUI 14 قرار گرفته‌اند.

شیائومی 13 و 13 پرو قرار است به MIUI 14 مجهز شوند و نسخه بتای این رابط کاربری در حال حاضر به‌صورت داخلی در شیائومی روی این مدل‌ها آزمایش می‌شود. MIUI 14 بر اساس اندروید 13 خواهد بود، بنابراین این محصولات با اندروید 13 به بازار می‌آیند. MIUI 14 قرار است تغییراتی از نظر طراحی و بهینه‌سازی‌هایی در کل سیستم داشته باشد.

پرچمداران سری شیائومی 13 با قابلیت‌ها و مشخصات پیشرفته به بازار عرضه می‌شوند. طبق تصاویر منتشر شده، مدل 13 پرو نمایشگری شبیه شیائومی 12 خواهد داشت، اما فعلا اطلاعاتی درباره دوربین آن در دسترس نیست. هر دو مدل برای دوربین سلفی از یک حفره در نمایشگر استفاده می‌کنند که شبیه شیائومی 12 است.

شیائومی 13

MIUI 14 در راه است

طبق شایعات، سری شیائومی 13 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 به دست علاقه‌مندان می‌رسد. کوالکام هنوز اطلاعاتی درباره این تراشه منتشر نکرده اما طبق معمول انتظار داریم که قدرت بالاتری را نسبت به نسل قبلی دریافت کنیم. شیائومی معمولا اولین شرکتی بوده که در سال‌های اخیر از نسل جدید چیپست‌های پرچمدار کوالکام استفاده کرده است.

متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری درباره خانواده شیائومی 13 در دسترس نیست، اما با توجه به این که زمان زیادی تا رونمایی این محصولات باقی نمانده، احتمالا در روزها و هفته‌های پیش رو باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این رابطه باشیم.

این غول چینی پارسال سری شیائومی 12 را در ماه دسامبر معرفی کرد. مدل استاندارد این خانواده دوربین سه‌گانه‌ای با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی