ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش دیجیاتو از متاورس جیتکس ۲۰۲۲
تکنولوژی

گزارش دیجیاتو از سالن X-Verse نمایشگاه بین‌المللی جیتکس ۲۰۲۲

در این ویدیو به سالن جذاب ایکس-ورس در جیتکس ۲۰۲۲ سر می‌زنیم که برای اولین بار به این نمایشگاه اضافه شده است.

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۰

متاورس و انواع واقعیت‌های جایگزین مانند واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی به ترند اصلی سال‌های اخیر دنیای تکنولوژی بدل شده‌اند. در همین راستا امسال در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس شاهد بخش مجزایی به نام X-Verse بودیم که به جدیدترین دستاوردها در حوزه متاورس و واقعیت افزوده اختصاص داشت. در این ویدیو نگاهی به سالن جذاب ایکس-ورس در جیتکس ۲۰۲۲ خواهیم داشت.

فیلم‌هایی مثل ردی پلیر وان یا فری گای به‌خوبی نشان دادند که زندگی در دنیای مجازی و متاورس چقدر جذاب است. برای همین در سالن ایکس-ورس جیتکس ۲۰۲۲ افراد زیادی را می‌دیدیم که هدست واقعیت مجازی روی سر داشته و دستان خود را در در هوا تکان می‌دادند. حال و هوای این سالن با بقیه نمایشگاه متفاوت بود و شما را به آینده می‌برد.

گزارش دیجیاتو از متاورس جیتکس ۲۰۲۲

شرکت کره‌ای Meta Live K یکی از شرکت‌کننده‌های این سالن بود که در حوزه متاورس کار می‌کرد. می‌دانید که کاراکترهای متاورس هنوز فاصله زیادی با واقعیت دارند، اما این شرکت در استودیوی پیشرفته خود می‌تواند افراد را به آواتارهای واقعی در متاورس تبدیل کند.

گزارش دیجیاتو از متاورس جیتکس ۲۰۲۲

پیکسول گیمینگ نیز غرفه زیبایی در این سالن داشت. این مجموعه، بزرگ‌ترین مرکز ورزش‌های الکترونیکی و واقعیت مجازی منطقه را در شهر ابوظبی افتتاح کرده تا میزبان علاقه‌مندان به این حوزه باشد. ماکت فیزیکی از متاورس این شرکت، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

گزارش دیجیاتو از متاورس جیتکس ۲۰۲۲

شرکت تسلاسوت نیز لباس مخصوص خود را به این نمایشگاه آورده بود. این لباس به‌طور کامل بدن را می‌پوشاند و با بازخوردهای هپتیک، حضور شما در دنیای واقعیت مجازی را ملموس‌تر می‌کند.

شرکت H&M به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پوشاک و پیشگامان حوزه مد و فشن نیز شوروم مجازی خود را راه‌اندازی کرده تا رسانه‌ها و اینفلوئنسرها بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی به جدیدترین کالکشن‌های این شرکت دسترسی داشته باشند.

همراه اول اسپانسر دیجیاتو در جیتکس ۲۰۲۲

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی