ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد 10 2022
تکنولوژی

اپل از نسل دهم آیپد با نمایشگر بزرگتر و تراشه A14 رونمایی کرد

اپل بالاخره از آیپد 10 رونمایی کرد؛ تبلتی که حالا نمایشگر بزرگتر، تراشه جدیدتر و پورت USB-C دارد.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۲

اپل دقایقی پیش از آیپد 10 2022 با تراشه A14 بایونیک پرده برداشت. این تبلت تقریبا به طور کامل بازطراحی شده و حالا با رنگ‌های شاداب‌تر، دوربین‌های پیشرفته و پشتیبانی از مجیک کیبورد Folio روانه بازار می‌شود.

مشخصات نسل دهم آیپد اپل

نسل دهم آیپد از طراحی جدیدی بهره می‌برد که لبه‌های تخت و صفحه بزرگ‌تری را در اندازه 10.9 اینچی ارائه می‌کند. این پنل حالا شبیه آیپد ایر شده و از نوع Liquid Retina است. رزولوشن نمایشگر این دستگاه که از True Tone پشتیبانی می‌کند، 2360 در 1640 پیکسل بوده و حداکثر روشنایی آن به 500 نیت می‌رسد. به‌علاوه، این تبلت حالا از تاچ آیدی بهره می‌برد و این حسگر را زیر دکمه کنار دستگاه قرار داده است.

آیپد 10 2022

آیپد 10 2022 به تراشه A14 بایونیک مجهز شده که قدرت CPU را 20 درصد و GPU را 10 درصد نسبت به نسل قبلی افزایش می‌دهد. این دستگاه در جلو یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض برای تماس‌های ویدیویی دارد. در قاب عقب هم یک دوربین 12 مگاپیکسلی به‌روزشده قرار گرفته که می‌تواند تصاویر شفاف و ویدیوهای 4K بگیرد. این دستگاه همچنین از درگاه USB-C، وای فای 6E و سازگاری با شبکه‌های 5G برخوردار است.

با وای فای 6 سرعت ارتباطات در آپید جدید 30 درصد بیشتر شده است. مدل 5G هم اجازه یم‌دهد که در شرایط ایده‌آل به حداکثر سرعت 3.5 گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کنید. آیپد نسل دهم افزون بر eSIM از سیم کارت‌های فیزیکی هم پشتیبانی می‌کند.

آیپد جدید

آیپد جدید اپل میکروفن‌های دوگانه دارد که طراحی شده‌اند تا با دوربین‌ها کار کنند و صدا را از دوربین فعال بگیرند و نویز پس‌زمینه را جای ممکن کاهش دهند. بلندگوهای جدید افقی استریو هم به ارتقای تجربه استفاده از محتوا در این دستگاه کمک می‌کند.

این تبلت در نسل دهم از نسل جدید مجیک کیبورد Folio و نسل اول اپل پنسل پشتیبانی می‌کند. آیپد 10 2022 از امروز برای سفارش در دسترس قرار می‌گیرد و عرضه آن از 3 آبان آغاز می‌شود.

قیمت آیپد 10 2022

آیپد نسل 10
آیپد نسل 10
آیپد نسل 10
آیپد نسل 10

قیمت مدل وای فای در آمریکا از 449 شروع و مدل سلولار از 599 دلار شروع می‌شود. این دستگاه با 64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی و در رنگ‌های آبی، صورتی، زرد و نقره‌ای فروخته خواهد شد.

اپل همچنین می‌گوید قیمت مجیک کیبورد Folio جدید 249 دلار و اپل پنسل نسل یک هم 99 دلار آمریکاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی