ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

چگونه قبض صورتحساب ایرانسل را استعلام و پرداخت کنیم؟

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند به چند روش، صورتحساب قبض خود را پرداخت کنند.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل جهت پرداخت صورتحساب دوره‌ای خود می‌توانند به چند روش اقدام کنند. پرداخت قبض خط دائمی ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری، اپلیکیشن ایرانسل من، پرداخت خودکار و آنلاین از جمله این روش‌ها است. در ادامه به روش‌های پرداخت قبض دائمی ایرانسل خواهیم پرداخت.

اگر از مشترکین خطوط دائمی ایرانسل هستید و هنوز با روش‌های پرداخت آنلاین قبض ایرانسل آشنا نیستید، با ما همراه باشید. پرداخت قبض خط دائمی ایرانسل چندان سخت نیست. ابتدا از روش کد پرداخت قبض ایرانسل دائمی شروع می‌کنیم.

فهرست مطالب

کد پرداخت قبض ایرانسل دائمی

یکی از راه‌های تسویه صورتحساب ایرانسل، استفاده از کد پرداخت قبض ایرانسل دائمی است. کد دریافت شناسه قبض ایرانسل دائمی، راه نسبتا سریعی برای پرداخت قبض دائمی ایرانسل محسوب می‌شود. مشترکان دائمی ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #1*7* می‌توانند برای دریافت کد پرداخت قبض ایرانسل دائمی اقدام کنند.

کد پرداخت قبض ایرانسل دائمی

پس از شماره گیری کد پرداخت قبض ایرانسل دائمی، بایستی گزینه سه را بزنید. در مرحله بعد بایستی تعیین کنید که قصد پرداخت قبض دوره‌ای یا قبض میان دوره ای را دارید. سپس برای پرداخت قبض دائمی ایرانسل بایستی شماره همراه دائمی خود را وارد کنید.

در مرحله بعد نوبت به درج شماره کارت بانکی و رمز دوم پویا می‌رسد تا پرداخت قبض خط دائمی ایرانسل نهایی شود. به جز کد دریافت شناسه قبض ایرانسل دائمی، راه دیگری هم وجود دارد. در این روش، به پرداخت آنلاین قبض ایرانسل می‌پردازیم.

پرداخت آنلاین قبض ایرانسل

علاوه‌براین از سامانه پرداخت قبوض ایرانسل می‌توان برای مشاهده قبض ایرانسل دائمی استفاده کرد. همچنین از این سامانه می‌توان برای پرداخت قبض ایرانسل دائمی دیگران نیز اقدام کرد.

پس از درج شماره تلفن همراه و رمز یکبارمصرف دریافتی، می‌توان به آسانی فرآیند پرداخت قبض ایرانسل دائمی را طی کرد.

سامانه پرداخت قبض ایرانسل

پس از ورود کد تأییدی برای شما ارسال می‌شود. با درج این کد می‌توانید صورتحساب ایرانسلی را مشاهده و برای پرداخت آنلاین قبض ایرانسل اقدام کنید.

در این سامانه امکانات دیگری همچون مشاهده کارکرد دوره جاری قبض، بدهی معوقه و مبلغ قابل‌پرداخت
پرداخت بدهی گذشته یا جاری، مشاهده قبض دوره‌های گذشته، مشاهده تاریخچه پرداخت‌های اینترنتی، دانلود فایل‌های نسخه PDF دوره‌های گذشته و گفت‌وگوی آنلاین با کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان در دسترس قرار دارد.

ایرانسل من

استفاده از ایرانسل من، روش جایگزین پرداخت آنلاین قبض ایرانسل است. مشترکان این اپراتور با نصب برنامه کاربردی ایرانسل‌من یا استفاده از نسخه وب آن نیز می‌توانند پرداخت قبض خط دائمی ایرانسل خود را پرداخت کنند.

مشترکان اولین اپراتور دیجیتال کشور می‌توانند از طریق بخش «پرداخت آنلاین قبض سیم‌کارت دائمی» با استفاده از شماره تلفن همراه، کد شناسه یا شناسه قبض و پرداخت جهت تسویه بدهی خود اقدام کنند. این روش برای افرادی که قصد پرداخت قبض ایرانسل دائمی دیگران را دارند، کاربردی است.

پرداخت صورتحساب

افرادی که شناسه قبض و پرداخت صورتحساب دوره‌ای خود را ندارند کافی است با ارسال پیامک شماره تلفن همراه دائمی خود به کد دریافت شناسه قبض ایرانسل دائمی 2121، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند. در صورتی که این دو شناسه در دسترس است، با استفاده از خودپردازهای بانکی، مراجعه حضوری به بانک یا سامانه اینترنتی بانک‌های مختلف نیز می‌توان جهت پرداخت قبض اقدام کرد.

با دریافت این شناسه‌ها همچنین قبض و میزان مصرف خود را استعلام بگیرید.

افرادی که از سیم کارت دائمی ایرانسل استفاده می‌کنند در صورتی که از مشتریان بانک ملت یا کاربران سامانه پیمان هستند نیاز نیست دیگر نگران تاخیر در پرداخت قبض ایرانسل باشند. با استفاده از همراه بانک یا اینترنت بانک ملت و سامانه پیمان می‌توان میزان و سقف پرداخت خودکار صورتحساب را تعیین کرد.

وبسایت‌ها و پلتفرم‌های دیگری نیز برای مشاهده قبض ایرانسل دائمی و پرداخت قبض ایرانسل نیز در دسترس هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به طور مثال در «قبضینو» با استفاده از شماره تلفن همراه خود یا شناسه قبض و پرداخت، می‌توانید بدهی خود را پرداخت کنید.

با شماره گیری 7071 از خط ایرانسل یا ۰۹۳۷۷۰۷۱۰۰۰ از سایر خطوط، به آسانی از هزینه کارکرد خط دائمی خود آگاه شوید، نسبت به پرداخت آن اقدام کنید.

در این مطلب با راه‌های موجود برای پرداخت آنلاین قبض ایرانسل آشنا شدید. اینکه چطور از طریق ایرانسل من، کد دستوری USSD یا تماس با تلفن گویا بتوانید به راحتی و غیرحضوری، نسبت به پرداخت قبض خط دائمی ایرانسل اقدام کنید.

سوالات متداول کاربران

چطور می‌توانم قبض ایرانسل خود را استعلام کنم؟

روش‌های مختلفی جهت استعلام و پرداخت قبض سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور وجود دارد. یکی از روش‌ها مراجعه به ایرانسل من و مشاهده میزان کارکرد خط است.

چه زمانی پس از پرداخت بدهی، خط قطع شده مجددا وصل می‌شود؟

پس از پرداخت قبض، سیم کارت شما در کمتر از 48 ساعت وصل خواهد شد.

پرداخت قبض خط دائمی ایرانسل دیگران چگونه میسر است؟

سامانه پرداخت قبوض ایرانسل، به شما امکان پرداخت قبض ایرانسل دائمی دیگران را هم می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی