ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لیونل مسی
تکنولوژی

لیونل مسی با تاسیس یک شرکت جدید، روی فناوری و فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند

این شرکت Play Time نام دارد و به ساخت استارتاپ‌های فناوری فوتبال و سرمایه‌گذاری روی تیم‌ها کمک می‌کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی فوتبال جهان که حتی از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد می‌شود، در حال ایجاد یک شرکت هلدینگ برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های ورزش، رسانه و فناوری در سطح جهان است.

همانطور که بلومبرگ گزارش می‌دهد، این شرکت با نام Play Time که در سان فرانسیسکو مستقر شده، واسطه اصلی سرمایه‌گذاری‌های مسی خواهد بود. این شرکت فرصت‌هایی را بررسی خواهد کرد که برای مثال می‌تواند شامل کمک به بنیان‌گذاران استارتاپ برای ساخت شرکت‌های فناوری فوتبال یا سرمایه‌گذاری روی تیم‌ها باشد.

بیانیه لیونل مسی درباره این استارتاپ

لیونل مسی

لیونل مسی در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«من برای گسترش فعالیت خود به سیلیکون‌ولی هیجان زده هستم و خوشحالم که Play Time با کارآفرینان جسوری از سراسر جهان همکاری خواهد کرد. امیدوارم که Play Time با موفقیت خود به افراد زیادی کمک کند و تاثیر مثبتی بر جهان داشته باشد. من به تیم و شرکای خود برای رسیدن به اهدافمان اعتماد دارم.»

Play Time توسط «رازمیک هواگیمیان»، کارآفرین ارمنی‌تبار بنیانگذار Viki و یکی از شرکای شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Graph Ventures اداره می‌شود. «مایکل مارکز»، شریک موسس بانک سرمایه‌گذاری Code Advisors LLC نیز مشاور ویژه آن خواهد بود.

هواگیمیان در بیانیه‌ای گفت:

«از زمانی که لئو و خانواده مسی را در سال 2017 ملاقات کردم، مشخص بود که چشم‌انداز آن‌ها برای آینده درخشان است. آن‌ها می‌خواهند به تاثیر مستقیم و پایدار در داخل و خارج از زمین ادامه دهند.»

استارتاپ مسی
مسی در کنار رازمیک هواگیمیان

همچنین در این گزارش گفته شده که Play Time در حال حاضر استارتاپی به نام Matchday.com را رشد داده که قرار است پیش از جام جهانی فوتبال 2022 و ماه نوامبر برای طرفداران فوتبال راه‌اندازی شود. به علاوه، اولین سرمایه‌گذاری خود را روی AC Momento انجام داده است، که پیراهن‌های فوتبال باشگاه‌ها و بازیکنان را به حراج می‌گذارد. هنوز مشخص نشده که شرکت جدید لیونل مسی قصد دارد چه مبلغی را در چه زمینه‌ای سرمایه‌گذاری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی