ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از گوشی‌های تاشو W23 و W23 فلیپ رونمایی کرد

این گوشی‌های هوشمند در حقیقت همان گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 با رنگی متفاوت و میزان رم بالاتر هستند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ مهر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

سامسونگ هر سال از نسخه لوکس گلکسی Z Fold برای بازار چین رونمایی می‌کند و حالا شاهد معرفی W23 در این کشور هستیم. البته این‌بار برای اولین بار کره‌ای‌ها از یک مدل W Filp هم رونمایی کرده‌اند که W23 فلیپ نام دارد و مبتنی بر گلکسی زد فلیپ است.

مشخصات سامسونگ W23 و W23 فلیپ

از نظر مشخصات فنی گوشی W23 تفاوتی با گلکسی زد فولد 4 ندارد و تنها تفاوت آن‌ها به استفاده از 16 گیگابایت رم در این محصول برمی‌گردد، در حالی که زد فولد 4 به 12 گیگابایت رم مجهز شده است.

تفاوت اصلی این محصولات به طراحی ظاهری آن‌ها مربوط می‌شود؛ جایی که گوشی‌های سری W معمولا از رنگ مشکی و طلایی بهره می‌برند. این موضوع درباره نسل جدید این گوشی‌ها در چین هم صادق است و سامسونگ برای پنل پشتی آن‌ها از سرامیک مشکی استفاده کرده و لولای آلومینیومی آن نیز طلایی رنگ با طرح مخصوص به خودش است. قلم S Pen هم ظاهری مشابه بدنه دارد و بطور جداگانه فروخته می‌شود.

سامسونگ W23 فلیپ از مشخصات فنی یکسان با گلکسی زد فلیپ 4 بهره می‌برد و تنها بجای 8 گیگابایت رم، حالا 12 گیگابایت رم دارد. طراحی ظاهری این محصول مشابه برادرش است و با بدنه مشکی و طلایی روبه‌رو هستیم، هرچند بجای پنل پشتی سرامیکی، از شیشه استفاده شده است.

این محصولات به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز شده‌اند و سامسونگ در آن‌ها از باتری 4400 و 3700 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. گوشی W23 نمایشگر داخلی 7.6 اینچی با دوربین اصلی سه‌گانه دارد و گلکسی W23 فلیپ از پنل 6.7 اینچی بهره می‌برد.

سامسونگ W23 در نسخه مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، 2207 دلار قیمت دارد و گلکسی W23 فلیپ با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1379 دلار فروخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی