ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G
تکنولوژی

مشخصات دوربین و باتری گلکسی A54 افشا شد

ظاهرا سامسونگ ظرفیت باتری گلکسی A54 را نسبت به گلکسی A53 کمی افزایش می‌دهد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵

سری گلکسی A سامسونگ به ویژه گوشی‌های گلکسی A5x محبوبیت بالایی میان کاربران دارد. حالا کره‌ای‌ها برای معرفی نسل بعدی این خانواده آماده می‌شوند و شاهد افشای برخی از مشخصات گلکسی A54 هستیم.

مشخصات احتمالی گلکسی A54

گزارشی جدید برخی مشخصات گوشی آینده سامسونگ را منتشر کرده که شامل باتری و دوربین می‌شود. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند در گلکسی A54 از باتری 4905 میلی آمپر ساعتی استفاده کنند که البته در بازاریابی ظرفیت آن 5100 میلی آمپر ساعت عنوان می‌شود. گلکسی A53 باتری 4860 میلی آمپر ساعتی دارد که 5000 میلی آمپر ساعتی اعلام شده است.

طبق گزارش جدید، سامسونگ این‌بار از دوربین 64 مگاپیکسلی استفاده نخواهد کرد و بجای آن به سراغ دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی می‌رود. گوشی آینده کره‌ای‌ها همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی ماکرو خواهد داشت و دیگر خبری از دوربین تشخیص عمق نخواهد بود.

در حال حاضر اطلاعی از تراشه مورد استفاده در این محصول نداریم، اما با توجه به انتقادهایی که به چیپ 1280 گلکسی A53 شد، سامسونگ باید به سراغ تراشه قدرتمندتری برود. شاید نسل بعدی گلکسی A53 با تراشه اسنپدراگون از راه برسد یا اینکه کره‌ای‌ها از چیپ جایگزین اگزینوس 1280 استفاده کنند.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G
گلکسی A53

گلکسی A53 به نمایشگر 6.5 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده که احتمالا گلکسی A54 هم چنین نمایشگری داشته باشد. همچنین در بالاترین نسخه باید منتظر استفاده از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی باشیم.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی A54 می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 13 به همراه رابط کاربری One UI 5.0 یا One UI 5.1 و پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی اشاره کرد.

نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A اوایل سال آینده میلادی معرفی می‌شوند و مانند نسل کنونی‌شان، تا چندین سال جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد. تا زمان رونمایی باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی