ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو
تبلت

آیپد پرو مجهز به نمایشگر OLED با کیفیت مشابه آیفون‌ها، احتمالا اوایل 2024 معرفی می‌شود

انتظار می‌رود اپل در بهار 2024، از دو مدل آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی با نمایشگر اولد و کیفیت مشابه نمایشگرهای آیفون، رونمایی کند.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

اپل هنوز از تولید آیپد با نمایشگر مینی LED فاصله نگرفته است. به نظر می‌رسد چند سال طول می‌کشد تا این شرکت بتواند آیپد پرو مجهز به نمایشگر اولد را به بازار عرضه کند. ظاهرا هر دو مدل آیپد پرو که قرار است بهار 2024 به بازار عرضه شوند، به نمایشگر OLED با کیفیت مجهز خواهند شد.

هر دو نسخه 11 اینچی و 12.9 اینچی آیپد پرو احتمالا به نمایشگر اولد با کیفیت که در طیف وسیعی از گوشی‌های آیفون به کار برده می‌شود، مجهز خواهند شد.

آیپد پرو اولد

آیپد پرو با نمایشگر اولد

با استفاده از نمایشگر اولد، دقت رنگ، حداکثر روشنایی، نسبت کنتراست و مزایای دیگری به مدل‌های فعلی آیپد پرو اضافه خواهد شد. به گفته «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ، اپل در بهار 2024 قصد دارد در رویدادی اختصاصی از مدل‌های جدید آپید پرو با نمایشگر اولد رونمایی کند. وی در آخرین گزارش خود به این نکته اشاره کرده که کیفیت نمایشگرهای مورد استفاده در آیپد پرو مشابه کیفیت به کار برده شده در نمایشگر اولد گوشی‌های آیفون اپل خواهد بود.

براساس این گزارش، انتظار می‌رود اپل در بهار 2024 از دو مدل آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی با نمایشگر اولد و کیفیت مشابه نمایشگرهای آیفون رونمایی کند.

با توجه به اینکه نمایشگر آیفون 14 پرو مکس بهتر از آیفون 13 پرو مکس بود، انتظار می‌رود این وضعیت طی سال‌های بعد نیز ادامه پیدا کند. اپل در سال 2024 با معرفی آیفون 16 و احتمالا آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، از جایی که اکنون ایستاده به جلو حرکت خواهد کرد.

استفاده از پنل اولد در مدل‌های جدید آیپد پرو به این معنی است که کاربران هنگام مشاهده محتوای HDR از کیفیت تصویر بالایی مشابه گوشی‌های آیفون برخوردار خواهند شد و هنگام ویرایش ویدیو یا تصویر با استفاده از اپ‌های حرفه‌ای، دقت رنگ تقریبا عالی را تجربه می‌کنند. به علاوه برخی منابع آگاه می‌گویند اپل از فناوری OLED هیبریدی استفاده می‌کند تا تولید انبوه دستگاه‌ها ارزان‌تر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی