ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

برخلاف هایما S7، پژو 207 و تارا در بورس کالا عرضه نخواهند شد

چندی پیش گروه صنعتی ایران‌خودرو، با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، نخستین گام عرضه خودرو در بورس کالا را برداشته و با عرضه بخشی از تولید دو مدل هایما S5 و S7 ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

چندی پیش گروه صنعتی ایران‌خودرو، با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، نخستین گام عرضه خودرو در بورس کالا را برداشته و با عرضه بخشی از تولید دو مدل هایما S5 و S7 از این طریق، ورود خود به بورس کالا را کلید زد. با این حال برخلاف اخباری که قبلا منتشر شده بود ظاهرا ایران خودرو برنامه‌ای برای عرضه‌ی تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا ندارد اما عرضه ۲۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی در بورس کالا برنامه ریزی شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «عرضه خودروهای تارا و پژو 207 در بورس کالا زمانی صورت خواهد گرفت که تولید و عرضه این محصولات افزایش یابد.»

این شرکت در اطلاعیه خود آورده است: «عرضه تارا و ۲۰۷ در بورس کالا تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست و باید شرایطی را فراهم کرد تا اختلاف قیمت کارخانه و بازار کاهش پیدا کند و در ادامه برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی کرد.

 موضوع عرضه خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در بورس کالا مصوب هیات مدیره این شرکت است و در حال حاضر نیز جلسات کارشناسی و هماهنگی با مسوولان بورس کالا جهت ایجاد زمینه‌های همکاری در حال پیگیری است.

در این اطلاعیه عنوان شده، تاکنون عرضه محصول هایما از طریق بورس کالا به سرانجام رسیده و در مرحله بعدی نیز ۲۵۰ دستگاه هایما اس ۷ در بورس کالا عرضه خواهند شد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی